fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: התושבים החליטו איך לשדרג את הגן, העירייה מבצעת

עיריית חדרה שלחה לתושבים סקר העדפות, התושבים מילאו אותו והשפיעו על קבלת ההחלטות
גינון ומתקני משחקים חדשים באחד הגנים | צילום: עיריית חדרה
גינון ומתקני משחקים חדשים באחד הגנים | צילום: עיריית חדרה

גן יהושע ישודרג בהתאם להעדפות התושבים

 כחלק מההחלטה העירונית לשדרג את גן יהושע בשכונת האוצר בעיר,  הזמינה עיריית חדרה את תושבי השכונה וסביבתה להפוך לשותפים פעילים בתהליך קבלת ההחלטות. הנוגעות לעבודות שידרוג הגן, העומדות להתבצע. במסגרת זו, נשלח סקר באמצעות הודעת סמס לכ-1,000 תושבים. על מנת ששדרוג הגן, יתבצע בהתאם להעדפותיהם.

הסקר נשלח לתושבים, בהמשך לסיור. שנערך לפני כחודש בגן יהושע. על ידי ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון, המשנה לראש העיר עו"ד יניב דרי ומנהל אגף שפ"ע בוריס קוסינובסקי. בתום הסיור, הוחלט על שדרוגו של גן יהושע. כולל מתקנים חדשים, משחקים, תאורה והצללה.

לקראת ביצוע השדרוג, כאמור, נשלח סקר קצר. המזמין את התושבים, לקחת חלק פעיל בתהליך השדרוג. ולקבוע מה ייכלל בו. תוצאות הסקר, אותו מילאו כ-20 אחוזים מהתושבים, היו חד-משמעיות. וייושמו במלואן, עם תחילת העבודות בגן. בהובלת אגף שפ"ע.

כפי שעולה מתוצאות הסקר, רובם המכריע של התושבים שענו לסקר, הצביעו בעד הוספת מתקני נינג'ה לפעוטות וילדים. וכן התקנת שולחנות טניס, לצד מגרש הכדורסל הממוקם בגן. ועוד הצביעו התושבים, בעד הקמת פינות ישיבה ברחבי הגן.

בנוסף, נשאלו התושבים האם יהיו מעוניינים בתיחום חלק מהגן. לטובת גינת כלבים, שתוקם במקום. אך במקרה הזה, הצביעו רוב המצביעים נגד הקמת גינת כלבים בגן יהושע.

המשנה לראש העיר, עו"ד יניב דרי: "אני רוצה להודות לתושבים, שהשתתפו בסקר והשפיעו. המעורבות והשותפות שלכם, תסייע להפוך את הגן לפנינה אמיתית. שעונה על הצרכים המגוונים של באי הגן. ילדים, הורים, משפחות צעירות ומבוגרים. עיריית חדרה תשדרג אצ הגן הגן, תוך שימת דגש רב על איכות המתקנים. וכן על תכנון ועיצוב הגן. ליצירת נוחות מירבית וכן נראות נעימה וצבעונית, בלב השכונה. העבודות יחלו בקרוב, וכולי תקווה שנוכל לברך על המוגמר. ולחנוך את הגן המחודש, לצד חזרה מלאה לשגרה".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות