fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: ההנחות המעודכנות בארנונה, כבר כאן

קראו את הטבלה המצורפת בגוף הכתבה וגלו לאיזו הנחה בארנונה אתם זכאים
חשבון ארנונה \ צילום: באדיבות בועז ביטון
חשבון ארנונה צילום: באדיבות בועז ביטון

פורסמה טבלת ההנחות בארנונה לשנת 2021, שמעניקה עיריית חדרה.  לתושבים העומדים בקריטריונים, המצויינים בטבלה. על הפרסום והטיפול בהנחות, כבכל שנה, אחראי המשנה לראש עיריית חדרה, בועז ביטון. שבין יתר תפקידיו, משמש יו"ר ועדת ההנחות בעיריית חדרה.

גם השנה, כמו בשנים האחרונות שקדמו לה, תינתן הנחה של 20 אחוזים. ליחיד המשתכר עד 5,300 שקלים. ובנוסף: גדלות ההנחות למשפחות. המשתכרות הרבה מעבר לשכר המינימום, אך הן מרובות ילדים. ובכך, למעשה, חיות בצמצום. כך למשל, משפחה בת תשע נפשות המשתכרת עד 24,434 ₪ ברוטו, תזכה להנחה של עד ל-30% בארנונה. ומשפחה בת שמונה נפשות, המשתכרת עד 21,646 ₪ תקבל אף היא הנחה בשיעור דומה. בשורה התחתונה: מדובר בהנחות שמצטברות למאות ואף אלפי שקלים בשנה. המיועדות, בעיקרן, למשפחות מעוטות יכולת. שרבות מהן, מהמגזר החרדי. שבו שעור הילדותה גבוה. ומאפשר מתן הנחה למשפחה, על פי הקריטריונים הללו. ומי שאינם עומדים בקריטריונים, יש גם ועדת חריגים.

 

טבלת ההנחות בארנונה \ באדיבות עיריית חדרה
טבלת ההנחות בארנונה \ באדיבות עיריית חדרה

 

יש להביא אישורים

יו"ר תנועת ש"ס המשנה לראש העיר בועז ביטון: "מדובר בבשורה של ממש. אני רואה בכך מהלך חשוב ופעולה צודקת מאין כמותה. מדובר בהנחות למיעוטי היכולת, המתמודדים יום יום עם קשיים כלכליים ומצוקות. הטבלה מתחשבת יותר ומסייעת למשפחות אלה".

חשוב להבהיר: ישנם שני מסלולים לקבלת הנחה בארנונה.  באמצעות מבחני הכנסה, או באמצעות ועדת הנחות. שבה תתאפשר גם הנחה לחריגים, הזקוקים לה מסיבות שונות. ואינם עומדים במבחני ההכנסה המקובלים.

כחלק מהליך קבלת ההנחה בארנונה, מציינים בעירייה, יש להביא את האישורים והטפסים הבאים: טופס בקשה לקבלת הנחה מתשלום ארנונה כללית לדירת מגורים, תלושי משכורת של שני בני הזוג לחודשים  10-11-12 לשנת 2020 (או 12 תלושים לשנת 2020 למבקשים להימדד על פי ממוצע שנתי).  וגם: אישורי קבלת גמלה או דמי אבטלה מהביטוח הלאומי לחודשים 10-11-12 לשנת 2020. במידה ואחד מבני הזוג אינו עובד יש לצרף, אישור מהביטוח הלאומי.. במידה ואחד מבני הזוג לומד, עליו להביא אישור לימודים לחודשים 10-11-12 לשנת 2020. ובנוסף לאמור לעיל, יש גם להצטייד בתדפיסי עו"ש מהבנק, לחודשים 10-11-12 לשנת 2020.

במידה ומעוניינים לבקש הנחה בועדת ההנחות, יש לצרף אישורים רפואיים. וגם אישורים המעידים על הוצאות חריגות, או הרעה במצב החומרי. כתוצאה מאירוע בלתי צפוי.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות