fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חגיגה של כדורגל: קבוצת צעירי מרו גזית מחדרה זכתה בגביע ע"ש מרו ימהרן

הקבוצה החדרתית זכתה בטורני הנושא את שמו של המאמן מרו ימהרן ז"ל, אשר הדריך וקידם נערים בשכונת גזית
מרו ימהרן
שחקני קבוצת מרו גזית מחדרה בטורניר לזכר מרו ימהרן. צילום: עיריית חדרה

ליגת מסא"י: הקבוצה החדרתית צעירי מרו גזית היא מחזיקת גביע מרו ימהרן לעונת 2021 -2022 עם ניצחון ענק על פתח תקווה | האירוע התקיים בהובלת מחלקת הספורט באגף אתו"ס ומחלקת שותפויות בקהילה באגף נוצ"ץ, במעמד ראש העיר ניר בן חיים והמשנה לראש העיר טספאי אדרג'או ובהשתתפות משפחת ימהרן

בשבוע שעבר התקיים גמר גביע כדורגל בליגת מסא"י ע"ש מרו ימהרן. האירוע התקיים באולם הספורט בבית הספר הרב תחומי למדעים ואומנויות, בהובלת מחלקת הספורט באגף אתו"ס ומחלקת שותפויות בקהילה באגף נוצ"ץ, במעמד ראש העיר ניר בן חיים והמשנה לראש העיר טספאי אדרג'או ובהשתתפות מנהל אגף אתו"ס אלה ביאר, מנהלת אגף נוצ"ץ הדר מרום, מנהל מחלקת הספורט ניב רבי, מנהל מחלקת שותפויות בקהילה מוטי מברט, יו"ר ליגת מסא"י אורי אשכול ומשפחת ימהרן, שקיבלה מגן הוקרה והערכה על תרומתו העצומה של מרו ימהרן ז"ל, שאימן את הצעירים בשכונת גזית.

מתוך משחק הגמר בטורניר ע"ש מרו ימהרן. צילום: עיריית חדרה

צעירי מרו ימהרן חדרה, אירחה את קבוצת פתח תקווה, לגמר שכולו הוקדש למרו (ברזיל) ימהרן.

הקבוצה החדרתית, הקרויה על שמו של מאמנה האהוב מרו ז"ל, עלתה למגרש יחד עם בני משפחתו, מחוזקת על ידי הקהל הנאמן שלה, כשהפסד לא היה אחת מהאופציות. המחצית הראשונה הסתיימה ב-2:2, אבל במחצית השנייה הצליחה הקבוצה להגיע ליתרון וזכתה בגביע עם ניצחון 2:4.

זוהי העונה הראשונה עבור הקבוצה החדרתית, שכבר מתהדרת בשני תארים: גביע מרו ימהרן כאמור, וגביע יוסף סלמסה.

מרו (ברזיל) ימהרן ז"ל אימן קבוצת נערים בשכונת גזית ופעל רבות כדי לחזק את בני הנוער בשכונה ולהוביל אותם לדרך חיובית. הנתינה, האכפתיות והמאמץ שהשקיע מרו בנערים הם חלק בלתי נפרד מהקבוצה. טורניר ליגת מסא"י על שמו של מרו מתקיים מדי שנה, החל משנה לפטירתו. ליגת מסא"י הנה ליגה של צעירים, ברובם יוצאי אתיופיה, שהקימו ליגה מקצועית, שחבריה מכבדים ומנציחים את זכרו של המאמן האהוב, בטורניר השנתי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות