fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חבר המועצה בועז ביטון: מעכשיו סגן ראש העיר בשכר

בועז ביטון, יהיה הסגן השלישי של ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן
בועז ביטון לבחירות צילום פרטי
בועז ביטון לבחירות צילום פרטי

סגן  ראש עיר שלישי, בשכר, לראש עיריית חדרה: בועז ביטון. המינוי של ביטון, אושר בישיבת המועצה האחרונה של עיריית חדרה, שהתקיימה בשבוע שעבר. באמצעו של הסגר.

ביטון, כאמור, יכהן כסגן בשכר. וזאת על-פי חוק הרשויות המקומיות (בחירת ראש הרשות וסגניו וכהונתם) התשל"ה 1975. לפיו, ניתן למנות שלושה סגנים בשכר לראש עירייה. בעיר המונה מעל 100 אלף תושבים. הסגנים הנוספים של ראש העיר צביקה גנדלמן, הם רומן גישר וניר בן-חיים. המכהן גם כמ"מ ראש העיר.

בנוסף לאישור המינוי, אישרה המועצה על-פי סעיף 17 לחוק הרשויות המקומיות גם האצלת סמכויות לסגן החדש. על-פי הסעיף האמור, "ראש רשות רשאי, באישור המועצה, לאצול מתפקידיו וסמכויותיו לסגן ראש רשות. או לחבר ועדת הנהלה, כמשמעה בפקודת העיריות. או לעובד הרשות. והכל דרך כלל או לענין מסויים או לסוג ענינים מסויים".

הסמכויות שהאציל ראש העירייה לבועז ביטון, כוללות את האחריות על נושא התרבות התורנית בעיר. ובנוסף, את האחריות על העמקת הידע ביהדות וטיפוח תרבות מורשת ישראל. בהתאם להנחיות ראש העירייה ולמעט בנושאים שהם כבר באחריות מחזיקי התיקים הקיימים. בנוסף, יהיה בועז ביטון אחראי גם על הפיקוח וההסדרה של בתי הכנסת בעיר. ועל התיאום מול אגף החינוך, בכל נושאי התרבות בחינוך התורני. וכן על להפעלת המרכז הקהילתי התורני, בשיתוף העמותה לתרבות הפנאי. ועל ריכוז נושא ההנחות בארנונה, בשיתוף אגף הכספים והלשכה המשפטית.

אישור המועצה למינויו של בועז ביטון, מגיע בהמשך לחוות הדעת של הלשכה המשפטית. שקבעה כי אין מניעה במינויו של חבר המועצה בועז ביטון לסגן ראש העירייה וכי הואצלו לסגן החדש סמכויות כדין.

 

מעיריית חדרה נמסר לחדשות חדרה, ביחס למינוי שנעשה בזמן הקורונה: "בניגוד לערים אחרות, שאוכלוסייתן מונה יותר מ-100 אלף תושבים ויש שם שלושה סגנים בשכר, בחדרה רק שניים מבין השלושה מקבלים שכר. מינויו של בועז ביטון, בא במקום טל אליהו. שהודח מהתפקיד ושכרו נשלל. כמו גם כל סמכויותיו. שכר הסגנים, מופיע בספר התקציב של העירייה. וגלוי לעיני כל.

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות