fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זכרון יעקב הפכה מצהובה לכתומה: פעילות תנועות הנוער הופסקה

ראש מועצת זכרון יעקב זיו דשא: "נבחן את התוצאות בשבועיים הקרובים. אני לא יכול לסגור אנשים בבית"
זכרון יעקב \ צילום: אילוסטרציה
זכרון יעקב צילום: אילוסטרציה

מצהוב לכתום

לפי הנתונים, מצב תחלואת הקורונה בזכרון יעקב מצוי בעליה מתמדת. עם ציון בלתי מחמיא בעליל, של 6.1. ובמועצה המקומית, מודאגים. רשמית, ומכיוון שנתוני הרמזור מתעדכנים רק אחת לשבועיים, היא עדיין ירוקה. אבל רשמית בלבד.  בתחילת השבוע, כזכור, נודע לפי הנתונים של בדיקות הקורונה, כי זכרון יעקב הפכה צהובה. וכעת, היא שינתה את צבעה. והוא הפך מצהוב לכתום.

מערכת החינוך, נכון לכתיבת שורות אלה, ממשיכה לפעול כסדרה. תחת מגבלות הקורונה כמובן. אולם הספריות הציבוריות, נסגרו כבר ביום ראשון השבוע. וכעת, נודע גם כי פעילותן של תנועות הנוער נפסקה. במועצת זכרון יעקב, מסבירים: "מעבודת צוות המתחקרים האפידמיולוגיים, עולה כי חלק ניכר מהמאומתים במושבה, הם בני נוער. וחברי משל"ט הקורונה, מעריכים כי ישנם בני נוער נוספים שנדבקו. אך בשל היותם א-סימפטומטיים, אינם ניגשים להיבדק. ואינם רשומים במאגר משרד הבריאות. לאור זאת, הוחלט לעצור מיידית את פעילות תנועות הנוער, מועצת הנוער, סיירות ושאר פעילויות הנוער. לא תתאפשר פעילות פיסית בחסות מחלקת הנוער, עד להודעה חדשה".

בנוסף, הודגש כי על אף אישור הממשלה לפתוח את הספריות הציבוריות, בזיכרון יעקב זה לא יקרה. והספרייה הציבורית, תמשיך לפעול במתכונת דיגיטאלית בלבד".

ראש מועצת זכרון יעקב, זיו דשא, לחדשות חדרה: "כמו שקורה במגמת העלייה בתחלואה בכל הארץ, גם אנחנו חווים בימים האחרונים  מעבר מירוק לצהוב ולכתום. לצערינו. ואנחנו עושים מגוון פעולות. החל מפעולות הסברה וכלה בסיום פעילות שהיא לכאורה מותרת. של הספריות הציבוריות. וזאת לאור הנתונים. אנחנו בעצם מבינים את משמעות הנתונים ומנסים לצמצם התקהלויות של אנשים. אני מודאג, כמו כל תושב במדינה. ומקווה שלא יהיה גל שלישי, כי זאת המגמה הכללית. הפעולות שאנחנו עושים, הן מאוד מהותיות. אני הרי לא יכול לסגור אנשים בבית".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות