fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זיהום אוויר כבד

במשרד להגנת הסביבה מתריעים: זיהום אוויר כבד גם במישור החוף, עד תחילת הגשמים
הפגנת זיהום אוויר בקרית חיים (צילום: דורון גולן)
הפגנת זיהום אוויר בקרית חיים (צילום: דורון גולן)

רוחות חזקות ואבק מכוון סיני

במשרד להגנת הסביבה מתריעים: זיהום אוויר גבוה עד גבוה מאוד, ישרור היום באיזורים רבים בארץ. עקב תנאים מטאורולוגיים. לא רק בנגב, בערבה ובשפלה. אלא גם במישור החוף הדרומי ובשומרון. במקומות אלה, יהיו במהלך היום ריכוזים גבוהים של חלקיקים נשימים באוויר. זיהום האוויר הקשה הזה, קשור לשקע עמוק מעל מזרח הים התיכון. הגורם לרוחות חזקות ולהסעת אבק ממדבר סיני לשטחי ישראל. שיפור באיכות האוויר, צפוי להיות רק במהלך היום. עם תחילת הגשמים הצפויים לרדת בצפון הארץ ובמרכזה.

במשרד להגנת הסביבה, בהתייעצות עם משרד הבריאות, ממליצים לאוכלוסיות מסויימות להימנע מפעילות מאומצת בחוץ, עקב זיהום האוויר הכבד. ביניהן: חולי לב וריאות, קשישים, ילדים ונשים בהיריון.

גם לאוכלוסיות הרגילות, בעלי הבריאות התקינה, מומלץ לצמצם פעילות גופנית מאומצת בחוץ. מומלץ, למשל, לקיים פעילויות במסגרת מערכת החינוך, בתוך חללים סגורים. בהתאם, כמובן, להנחיות הקורונה.

המשרד להגנת הסביבה, ימשיך לעדכן את הציבור ביחס לנתוני החיזוי ולנתונים הנמדדים בתחנות הניטור, בהתאם לצורך. ניתן לעקוב אחר הנתונים, באפליקציית 'אוויר בסביבה'. של המשרד להגנת הסביבה.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות