fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה קורה שוב: צפו בסרטון. סצנת מסיבות הטבע לא נגמרת

גם בסוף השבוע הזה, המשטרה חושפת מסיבת טבע. תושב חדרה, המשתתף במסיבות טבע באופן קבוע: "את רוב המסיבות, לא תופסים"
5000 שקלים קנס במסיבת טבע

חוגגים ביער בניגוד לתקנות

במהלך סוף השבוע האחרון, קצת לפני הגשמים של יום שישי בבוקר, חשפה המשטרה מסיבת טבע בסמוך ליער חדרה. ובה כ-100 חוגגים. כזכור, אין זו הפעם הראשונה בה חושפת המשטרה מסיבת טבע מסוג זה. מידי מספר שבועות, חושפת המשטרה מסיבה כזאת או אחרת בחדרה והסביבה. רובן ממוקמות באזור היער הנ"ל, זכרון יעקב, עמק חפר והאזור. יעד מבוקש וידוע ללוקיישן, בקרב חובבי הז'אנר. כי יש כאן הכל: שקט, אווירה, מקומות שכוחים. וכל זה קרוב למרכז, פלוס מינוס. לא צריך לנסוע קילומטרים לצפון הרחוק, למשל. שם מתקיימת סצנה נוספת וידועה של מסיבות טבע כאלה.

הלוקיישן של המסיבות, בדרך כלל וגם עכשיו, בתקופת הקורונה, מועבר מפה לאוזן. וגם בקבוצות פייסבוק. וניתן למשתתפים ברגע האחרון. כשהמשטרה עולה על זה, באמצעות הדלפה, המסיבה מתפרקת. בדרך כלל, זה לא קורה. הסצנה, כאמור, ממשיכה להתקיים. גם בימי הקורונה. הותיקים והמכורים, ממשיכים בזה. גם עכשיו. קורונה או לאט, מסיבות הטבע לא נפסקות.

 

כל שבוע 20 מסיבות

משתתף ותיק, בשיחה עם חדשות חדרה: "המשטרה תופסת? הצחקת אותי. כל שבוע, יש בערך 20 מסיבות כאלה, ואת רובן לא תופסים בכלל. מה נראה לך? שהסצנה נגמרה? המסיבות פשוט קטנות יותר". והוא יודע מה הוא אומר.  בן 40 פלוס, אחרי יותר מ-20 שנה בסצנה. פלוס מספר מעצרים כזה או אחר, על גידול מריחואנה וסחר. אבל לא יותר מידי. יותר נכון: לא כאלה שבגללם נכנס לכלא. הוא לא כזה. דילר קטן, בליין, לא יותר.

את המסיבה הנוכחית של סוף השבוע האחרון, על כל פנים, או יותר נכון את אחת המסיבות האלה, חשפה משטרת חדרה. שוטרים שבאו לשטח שליד יער חדרה, מצויידים במצלמות גוף, פגשו שם כ-100 חוגגים. וגם את המארגן. בן 56, תושב טירת הכרמל.  שנלקח לחקירה בתחנת המשטרת בעיר. המסיבה הופסקה כמובן והמשתתפים פוזרו. ציוד ההגברה ששימש במסיבה, הוחרם. על מנת שהמסיבה לא תוכל להמשיך. האכיפה נעשתה, בכפוף להוראות הקורונה של משרד הבריאות. כך נמסר מהמשטרה.

 

מסיבת טבע ביער חדרה \ צילום: דוברות המשטרה

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות