fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הייתם קונים? התקבל היתר בניה לפרויקט בניה יוקרתי בג'אסא א זרקא

ועדת יישובי הברון אישרה את מתן ההיתרים לפרויקט, ובעקבות זאת תתחיל הבנייה בימים הקרובים. הדירות משווקות במחיר החל מ-2.7 מיליון שקל
פרויקט טורקיז בג'אסר א זרקא. הדמיה: סטודיו לומו

חברת גשם החזקות מדווחת על קבלת היתר בנייה בפרויקט "טורקיז" בג'אסר א-זרקא. ההיתר התקבל על ידי ועדת יישובי הברון האחראית על היישוב, ובעקבות קבלתו צפויה החברה להתחיל בבנייה בימים הקרובים.

הפרויקט נמצא במרחק של 100 מטר מהים וכולל 196 יח"ד ב-28 בניינים נמוכים ומדורגים בני שלוש קומות. 60% מהדירות יימכרו במסגרת פרויקט מחיר למשתכן ו-40% הנוספות יימכרו בשוק החופשי. השיווק כבר יצא לדרך ועד כה נמכרו בפרויקט 20 דירות. אדריכל הפרויקט הוא לירן צ'צ'יק , אדריכל גשם החזקות.

מה בשיווק? מנהל מכירות שי הולי אומר כי דירות יימכרו החל מ-2.7 מיליון שקל, בהנחת פריסייל. מדובר בדירות 150 מ"ר בנוי +  44 מ"ר מרפסות, קו שני לים. דירות קו ראשון לים עם נוף ים פתוח, 130 מ"ר בנוי + 38 מ"ר מרפסות, יוצעו במחיר המתחיל ב-2.9 מיליון שקל.

ג'סר א זרקא. צילום: משה מילנר, לע"מ
ג'סר א זרקא. צילום: משה מילנר, לע"מ

הפרויקט נבנה במסגרת שכונה חדשה אשר עתידה לכלול 520 דירות ו-200 חדרי נופש. מיקום השכונה הוא ברצועה לא מפותחת ממערב לג'אסר. מצפון לשכונה נמצאת שמורת הטבע נחל תנינים, ממזרחה ג'אסר א-זרקא וממערבה הים. בסמוך למתחם ומדרום לו נמצא חוף גולשים מוכרז ובמקום בית ספר לגלישה.

בנובמבר האחרון אישרה הוותמ"ל את הפקדת התוכנית לטובת קידומה המהיר, בהתאם לתוכנית המתאר שאושרה ליישוב ב-2018. השכונה כולה תשתרע על פני 130 דונם, 6,500 מ"ר יוקצו למבני ציבור וכ-3,000 מ"ר לשטחי מסחר. כן כוללת התוכנית פארק ציבורי גדול בשטח של 27 דונם, שיתחבר עם שמורת הטבע נחל תנינים. הוותמ"ל קבעה כי בנוסף על הפארק החדש תורחב גם השמורה המוכרזת על חשבון שטחים חקלאיים.

התוכנית כוללת חלק מ"דרך הים" ההיקפית המחברת את הכניסה הצפונית ליישוב ושמורת נחל תנינים עם מוקדי התיירות בחוף הים, ועם כפר הדייגים של ג'סר א-זרקא. את דרך הים מלווים ממזרח טיילת ושביל אופניים היקפי, אשר ישרתו הן את התושבים והנופשים והן את מבקרי נחל תנינים. לאורך דרך זו יוקמו עסקים מקומיים. השכונה עצמה תורכב מרחובות הולנדיים קטנים מרוצפים באבן משתלבת אשר יספקו אווירת כפר הנופש גם לאזורי המגורים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות