fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הולכת רגל במצב קשה

הולכת רגל נפגעה קשה ברחוב ני"לי בזכרון יעקב
מקום התאונה (צילום דוברות המשטרה)
מקום התאונה (צילום דוברות המשטרה)

פגיעה קשה בהולכת רגל

הולכת רגל, בת 44, נפצעה קשה בתאונת דרכים. ברחוב ניל"י שבזכרון יעקב. הדבר קרה היום, יום ראשון, בשעה 10.40 בבוקר.

חובשים ופראמדיקים של מד"א, הגיעו למקום התאונה. וזאת לאחר שהתקבל דווח על התאונה, במוקד 101 של מד"א במרחב שרון. אנשי מד"א שהגיעו למקום, העניקו טיפול ראשוני לנפגעת התאונה. ולאחר שהעניקו לה טיפול ראשוני, פינו אותה לבית החולים הילל יפה בחדרה. כשהיא במצב קשה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה.

מספר החובש הבכיר במד"א, רוני דרורי, שהגיע למקום התאונה: "כשהגענו למקום, ראינו את הולכת הרגל שוכבת על הכביש. כשהכרתה מעורפלת, והיא סובלת מפגיעה רב מערכתית קשה. וזאת, לאחר שנפגעה מרכב חולף. ביצענו בדיקות רפואיות שונות במקום התאונה. ומייד הענקנו לנפגעת, טיפול ראשוני ומציל חיים. הכולל קיבועים, חבישות ועצירת דימומים. העלינו את הפצועה לניידת טיפול נמרץ שהגיעה למקום. ופינינו אותה לבית החולים הילל יפה בחדרה".

מהמשטרה נמסר, בתגובה לתאונה הקשה, כי המשטרה עכבה את הנהג שפגע בהולכת הרגל. תושב עתלית, בן 71. בוחני תנועה של משטרת ישראל, נמסר, הגיעו אף הם למקום ונפתחה חקירה. בהתאם לחומר הראיות ולמיצוי החקירה, יוחלט במשטרה האם לעצור את האיש. ואף לקיים דיון בבית המשפט, בבקשה להאריך את מעצרו.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות