fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ההנהגה בחדרה לא מחכה להנחיות אלא לוקחת מנהיגות"

מפקד פיקוד העורף ביקר בחדרה ושיבח את תושביה והנהגתה על התנהלותם בימי הקורונה
האלוף אורי גורדין בעיריית חדרה | צילום: יח"צ
האלוף אורי גורדין בעיריית חדרה | צילום: יח"צ

מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין, הגיע לראשונה לעיריית חדרה והתארח אצל ראש העירייה, תת-אלוף (מיל') צביקה גנדלמן ומנכ"ל העירייה, תת-אלוף (מיל') יעקב זיגדון.

השניים סקרו בפני האלוף על מצבה של העיר ועל הפעילות המשותפת עם פיקוד העורף בזמן הסגר.

גנדלמן הציג בפני האלוף את הצרכים של העיר בנושאים השונים הקשורים לצה"ל ושיבח את שיתוף הפעולה בין הנהלת העיר לפיקוד העורף בפרט וצה"ל בכלל.

האלוף התייחס לבקשות שהוצגו בפניו, והורה לצוותי העבודה להכין תכניות עבודה סדורות, שיובאו לאישור בכפוף ליכולות של הפיקוד לסייע.

מפקד מחוז חיפה, אלוף-משנה רלי מרגלית שיבח את הנהגת העיר חדרה ועובדי עיריית חדרה על קבלת ההחלטות החשובות בתקופת הקורונה ושיתוף הפעולה בין הצדדים. "בעיר חדרה יש הנהגה שלא מחכה להנחיות אלא לוקחת מנהיגות ופועלת היטב" סיכם מרגלית את דבריו.

בביקור ברשות ציין מפקד פיקוד העורף: "העשייה של הרשות בשגרה מבורכת. הדבר המשמעותי ביותר בעיניי הוא תרבות ההכנה לחירום ועלינו לעסוק בזה ולהמשיך לתרגל ולהשתפר כל הזמן. התנהגות נכונה בחירום היא הדבר המרכזי והיא מה שיציל חיים. פעילות עיריית חדרה הביאה למניעת התפשטות נגיף הקורונה המלווה אותנו גם בימים אלה. לתחושת הביטחון של האזרחים חשיבות גדולה והיא מהווה כלי מרכזי בהתנהלות אזרחית נכונה בחירום. השותפות בין פיקוד העורף לרשות היא מצוינת ויש לשמור ולחזק אותה כל הזמן. אנו נהיה לצד הרשות ככל שיידרש״.

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות