fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דיאנה ברחה מהתופת באוקראינה – וילדה את בנה הבכור בהלל יפה

חג פורים שמח במיוחד היה לדיאנה טקצ'נקו, שנמלטה עם בעלה מהמלחמה באוקראינה אל אחותה שבאור עקיבא, ולאחר שבועיים ילדה בארץ את בנה מיכאל
דיאנה טקצ'נקו עם בנה מיכאל. צילום: דוברות המרכז הרפואי הלל יפה

צוות חדר הלידה של המרכז הרפואי הלל יפה התרגש הבוקר (ד') לקבל את לידת בנה הבכור של דיאנה טקצ'נקו, בת ה-21, שהגיעה בהריון מתקדם בטיסת חילוץ מאוקראינה.

בנה הטרי והבכור של דיאנה, שכבר קיבל את השם מיכאל, נולד במועד, במשקל לידה של 3.160 ק"ג, ובדיוק לתוך חג פורים, חג שמח במיוחד, שמהווה את ההיפך הגמור מסביבת המלחמה ממנה נמלטה אימו.
בלידה, מלבד צוות חדר לידה, והמיילדת, אירה לנצקי, שדאגה לתקשר עם היולדת בשפתה, ליוותה אותה אחותה ויקה, תושבת אור עקיבא, שילדה אף היא בהלל יפה, לפני שנתיים.

דיאנה הגיעה לישראל לפני כשבועיים יחד עם אחיה, לאחר שהשניים נאלצו להימלט מביתם בעיר קורליפה, הנמצאת באיזור הבירה האוקראינית קייב. הם הגיעו לגבול פולין, לנו אצל משפחה שהתנדבה לסייע להם, ואז עלו על טיסת חילוץ שאורגנה על ידי שגרירות ישראל, והצטרפו לשתי אחיותיהם המתגוררות בישראל, באור עקיבא, שסייעו ברכישת הכרטיסים לטיסה.

עם הגעתם, ובהיותה של דיאנה בהיריון מתקדם, נרתמה משפחתה בארץ, חברים, וכל מי שרק שמע על מצבה על מנת לסייע בארגון כל הציוד לתינוק שייוולד וגם לאמו. צוות אגף אימהות התרגש מאוד לקבל את הלידה המיוחדת, ומשתדל להקל על האם הטריה לאחר המסע המפרך שעברה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות