fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דאגה במועצה המקומית של זכרון יעקב: התחלואה במגמת עליה

זכרון יעקב הפכה מירוקה לצהובה. ביישוב נערכים על ידי תגבור החקירות האפדמיולוגיות וההסברה
זכרון יעקב \ צילום: אילוסטרציה
זכרון יעקב צילום: אילוסטרציה

זכרון יעקב כבר לא ירוקה

במועצה המקומית של זכרון יעקב, מודאגים. מגמת התחלואה ביישוב בעלייה. והאפידמיולוגים של המועצה המקומית, מבצעים בדיקות באופן מוגבר. על מנת לאתר תושבים, שנדבקו בנגיף הקורונה. במועצה המקומית, מדגישים כי בתחילת חודש דצמבר זוהו ביישוב חולים שנדבקו. כתוצאה משהיה במסגרות שונות, של מערך הבריאות. כגון בתי חולים, מוסדות גריאטרים, מד"א ועוד. אולם המגמה השתנתה בשבועיים האחרונים. וכעת מדובר על עלייה בתחלואה של נגיף הקורונה, בקרב בני נוער. וזאת, בעקבות התקהלויות של בני הנוער, במהלך מפגשים חברתיים כאלה ואחרים. שגרמו, בסופו של דבר, גם לכך שהדביקו את בני משפחותיהם בנגיף. בנוסף, מציינים במועצה המקומית  גם את התחלואה בקרב תושבי זכרון יעקב, שחזרו משהות בחו"ל. במדינות, בהן רמת התחלואה היא גבוהה.

במועצה המקומית של זכרון יעקב, הוכשרו לאחרונה עובדי המועצה, על ידי משרד הבריאות. על מנת שיוכלו לבצע בדיקות ביישוב, בעת הצורך. מבלי להזדקק לחוקרים אפידמיולוגיים מבחוץ.

ממונה הקורונה והאחראי על צוות האפידמיולוגים במועצה המקומית, יהונתן מרסיאנו: "אנחנו צוות של ארבעה מתחקרים, כולנו עברנו הכשרה של משרד הבריאות. מטרת העל שלנו, היא קטיעת שרשרת ההדבקה. היתרון שלנו בתור מתחקרים, הגרים בזכרון יעקב, הוא  שאנחנו מחוברים לשטח. לאנשים וליישוב. ויש לנו גם אפשרות לעזור, ברמת המועצה. ולהפנות בקשות כאלה ואחרות של תושבים, לחמ"ל המתנדבים שלנו. או, לחלופין, למחלקה לשירותים חברתיים".

במועצה המקומית של זכרון יעקב, אף קוראים לתושבים לקחת חלק. על מנת שהתחלואה ביישוב, לא תוסיף לעלות. ומגייסים את התושבים, לסיירת הקורונה היישובית. שמטרתה, לקדם את ההסברה בנושא נגיף הקורונה ולמנוע מצב בלתי רצוי, שבו יהפוך היישוב לכתום.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות