fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גג האזבסט בבית ספר הנדיב בבנימינה הוחלף

בית ספר הנדיב בבנימינה - צוותי המועצה החליפו את הגג המסוכן בגג חדש
בית ספר הנדיב בבנימינה תיקון הגג (צילום: מועצת בנימינה גבעת עדה)
בית ספר הנדיב בבנימינה תיקון הגג (צילום: מועצת בנימינה גבעת עדה)

לאחר עבודה מתמשכת אל מול משרד החינוך הוסר השבוע גג האסבסט מאולם בית ספר הנדיב בבנימינה.

העבודה בוצעה על ידי קבלן מוסמך להסרת אסבסט ובאישור המשרד להגנת הסביבה. ראש המועצה, איתי ויסברג:  "אנו פועלים כל העת למען שיפור התנאים בבתי הספר. במקביל להסרת הגג מעל אולם הספורט אנו פועלים מול משרד החינוך לקדם בינוי מחדש של מבנה הכיתות בבית הספר".

בתחילת החודש שעבר הפגינו הורי התלמידים בבית ספר הנדיב אחרי שרעף נפל מגג האזבסט של אחד הבניינים ונשבר, ודרשו את תיקון הגג ובינוי שנקבע למבנים לא בטיחותיים בבית הספר. לאחר חודשים ארוכים של אישורים מול כל הגורמים המקצועיים ניצלו השבוע במועצה את מזג האוויר השמשי ואת חופשת חג הפורים על מנת להסיר את גג האסבסט מעל אולם הספורט בבית הספר. הסרת הגג בוצעה על פי ההנחיות של המשרד להגנת הסביבה תוך שמירה מקסימלית על בטיחות התלמידים. לאחר הסרת הגג הותקן גג חדש למבנה.

מנהלת אגף הנדסה, אדר' שרון פישמן: "זהו שלב נוסף וחשוב בהתחדשות בית ספר הנדיב הוותיק. אנו פועלים כעת לתכנון של בית ספר הנדיב ולפיו יהרסו חלק מהמבנים הישנים בני עשרות שנים ויבנה מבנים חדשים המותאמים לצרכי הפדגוגיה העדכנית"
מנהל אגף חק"ר, מוניק ווקנין: "שמחה על כי הגענו ליישום הסרת גג האזבסט מאולם הספורט בבי"ס הנדיב, וזאת לאחר מאמצים רבים אל מול המשרדים הממשלתיים. אנו נמשיך לפעול מול משרד החינוך להכרה בצורך ובהשתתפות בעלויות הסרת האזבסט שנותר, במקביל אנו ממשיכים בתוכנית הבינוי החדשה של ביה"ס. בינוי שיתאים לתפיסה החינוכית אותה אנו מובילים עם הצוות החינוכי וההורים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות