fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בתי הספר של הקיץ בחדרה יתחילו ב-1.7 – וכמה זה עולה לנו?

יום לאחר שהודיע כי בתי הספר של הקיץ ייפתחו ב-5.7, הודעה שעוררה ביקורת רבה, דיווח ראש העיר חדרה צביקה גנדלמן כי מפעל החינוך יתחיל לפעול למחרת סיום שנת הלימודים
בקרוב בית הספר של הקיץ | מסיבת סיום השנה בבית הספר ארלוזורוב בחדרה. צילום: פורטל חינוך חדרה
בקרוב בית הספר של הקיץ | מסיבת סיום השנה בבית הספר ארלוזורוב בחדרה. צילום: פורטל חינוך חדרה

בתי הספר של הקיץ בחדרה יתחילו לפעול השבוע, ביום רביעי 1.7. כך מסר ראש העיר צביקה גנדלמן. ביום שישי הודיע גנדלמן כי בתי הספר של הקיץ יתחילו ביום ראשון, 5.7, לשם התארגנות צוותי החינוך. הודעה זו גררה ביקורת רבה, בין היתר ברשתות החברתיות, ובמוצאי שבת הודיעו צביקה גנדלמן ויו"ר עמותת פנאי העיר חדרה, עו"ד יניב דרי, כי בתי הספר של הקיץ ייפתחו כאמור ביום רביעי, 1.7, למחרת סיום שנת הלימודים ובמקביל לקייטנות הגנים.

בתי הספר של הקיץ יפעלו עד ל-6.8.

גנדלמן: "אני מבשר שנפתח את בתי הספר של הקיץ ב-1.7. מה שעמד לנגד עיני היא היכולת לקלוט את הביקוש הרב, יותר מבשנה שעברה, ולעשות זאת נכון מבחינה בריאותית ובהתאם לנהלים".

מטעם עו"ד יניב דרי, יו"ר פנאי העיר נמסר: "לנוכח סתירות במידע שהתקבל מהמדינה ביחס למחירי הקייטנות וסבסודן, ביצענו מערך בירור נוסף, על בסיסו התקבלה ההחלטה לפתוח את הקייטנות כסדרן ללא תוספת תשלום בגין רכיב הבוקר. במהלך סוף השבוע האחרון פעלנו בשיתוף פעולה מאומץ ופורה בין פנאי העיר, אגף החינוך, מנהל חברה וקהילה והנהגת ההורים, כשלנגד עינינו עמדה המטרה לקלוט את כמות הנרשמים הגדולה, להכפיל את מספר המסגרות, לגייס כוח אדם נוסף ועם זאת, לעמוד בפתיחת הקייטנות במועדן, על מנת לאפשר לכל הורה לרשום את ילדיו למסגרת איכותית בתעריפים מוזלים".

לגבי גני החינוך המיוחד אמר דרי כי גם בנושא זה התחייבה העירייה לתת מענה להורים, והפעילות תתקיים לאורך כל התקופה, עד ל-6.8.

כמה זה עולה לנו?

גני ילדים עד השעה 13:00 – 360 שקלים לכל התקופה (מ-1.7 עד 6.8).
גני ילדים עד השעה 16:00 – 1,028 שקלים לכל התקופה.
בתי ספר עד השעה 13:00 – 360 שקלים.
בתי ספר עד השעה 16:00 (כולל צהרון) – 885 שקלים.

באתר פנאי העיר צוין:

חשוב לנו שתדעו:
1. ישנה רשימה סגורה של הגנים על פי שעות פעילות. כל הורה יבחר  את המסגרת המתאימה לצרכיו. לא תהיה אפשרות להירשם עד השעה 13:00 לגן שמוגדר עד השעה 16:00. שימו לב: לכיתות ג-ד אין את האופציה עד השעה 16:00.
2. הרישום פתוח לכלל ילדי חדרה בגילאים המתאימים. כל הקודם זוכה.
3. ניתן לשלב ילדים מגנים אחרים לקייטנה.
4. יהיו חוגים חיצוניים איכותיים במגוון תחומים תנועה, מוסיקה, תיאטרון וספורט.
5. הגנים ובתי הספר מאושרים מפוקחים ע"י משרד החינוך וניתן לקבל בעבורם אישור לעבודה.
6. פתיחת קבוצות מותנית במספר הנרשמים.

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות