fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פנייה לבנק הפועלים: צמצמו את שעות הפעילות אבל אל תסגרו את הסניפים

המשנים לראשי הערים, יניב דרי מחדרה ואהרון אורגד מנתניה, פנו למפקח על הבנקים בבנק ישראל כדי שיסייע במציאת חלופה נכונה ומכובדת לסניפי הבנק שנסגרו בגבעת אולגה וקריית נורדאו
הסניף הנייד של בנק הפועלים במרכז גבעת אולגה
הסניף הנייד של בנק הפועלים במרכז גבעת אולגה

המשנה לראש עיריית חדרה, עו"ד יניב דרי, פנה בכתב אל המפקח על הבנקים בבנק ישראל, יאיר אבידן, וביקש למצוא חלופה קבועה ומכובדת לסניף שנסגר בגבעת אולגה וכן לגבי סגירת סניף נוסף של הבנק, בקריית נורדאו בנתניה. על המכתב חתום גם אהרון אורגד, המשנה לראש עיריית נתניה, והעתקים ממנו נשלחו לשר האוצר ולנגיד בנק ישראל. פניה זו נעשתה לאחר שדרי פעל להצבת ניידת שרות בנקאית שתגיע לגבעת אולגה במקום הסניף שנסגר ותספק שירותים בנקאיים לתושבים.

"סגירת הסניפים של בנק הפועלים הותירה את תושבי השכונות ללא מענה ממשי וקבוע לשירותי בנקאות בשכונה. תושבי גבעת אולגה ייאלצו להעביר את חשבונותיהם לסניף חדרה, המרוחק מעל לשלושה ק"מ מאזור מגוריהם (…) רבים מהתושבים מוגבלים בניידות, כך שההגעה אל הסניף כרוכה בנסיעה בתחבורה הציבורית. במקרה של קריית נורדאו, אף אין תחבורה ציבורית לסניף החדש והתושבים, לרבות האזרחים הוותיקים, נאלצים ללכת רגלית לסניף החדש.

"שתי השכונות מאופיינות באוכלוסייה מבוגרת שצורכת את שירותי הבנקאות בסניף ואינה מסוגלת לעשות שימוש באמצעים טכנולוגיים לביצוע פעולות בנקאיות. ניידות השירות של הבנק שיגיעו לשכונות אחת לשבוע-שבועיים הן פתרון זמני בלבד ואינן מהוות תחליף ראוי למתן שירות אנושי ואישי כפי שניתן ללקוחות בסניפיהם עד כה".

במכתבם מציינים דרי ואורגד כי בימים שבהם מחלת הקורונה ממשיכה לאיים על הציבור, ובפרט על המבוגרים, יש חשיבות רבה למתן שירות אישי תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות בכל הנוגע לשמירת מרחק. החשש הוא כי לצד הניידת, שתגיע כאמור אחת לכמה ימים, יווצרו תורים ארוכים, ללא הקפדה על שמירת מרחק. כפתרון, מבקשים דרי ואורגד להשאיר את סניפי הבנק פתוחים, ומציעים לצמצם את שעות הפעילות ומתן השירות, כך שהלקוחות ימשיכו לקבל שירות נאות ומכובד.

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות