fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במהלך שעות הלילה: יריות לתוך בית, הצתת רכב ואחזקת נשק לא חוקי

שלושה אירועים פליליים שהתרחשו בשעות הלילה באיזור חדרה, טופלו על ידי המשטרה
חשד סביר להצתה | צילום: דוברות כיבוי והצלה

האלימות ממשיכה לתת גז

שלושה אירועים פליליים במגזר, בחסות הסגר, טופלו בשעות הלילה וכן בשעות הבוקר המוקדמות, על ידי המשטרה.

ביישוב ג'סר א זרקא, נעצר הלילה צעיר תושב הכפר, בן 21. בחשד שהצית רכב בכפר שבו הוא מתגורר. המשטרה עלתה על עקבותיו של הצעיר המצית, זמן קצר אחרי ביצוע החקירה הראשונית ואיסוף הממצאים בשטח. ובתום חקירת המשטרה, שנערכה כבר בשעות הלילה, שיחררו השוטרים את המצית לביתו. בתנאים מגבילים.

האירוע הפלילי השני, התרחש גם הוא בשעות הלילה. באום אל פאחם שבואדי ערה. שם, עצרה המשטרה שלושה מתושבי העיר. בחשד לאחזקת נשק לא חוקית. השלושה נעצרו על ידי המשטרה, במהלך פעילות יזומה. שביצעו השוטרים ביישוב. ובמהלכה, עצרו את אחד הרכבים,  רכב מסחרי, שעורר את חשדם. וכך למעשה, התגלה כי בתוך הרכב מתחבא לו נשק לא חוקי, מסוג רובה עוזי. פלוס תחמושת נלווית, כמובן. כי אי אפשר בלי.

 

מעצרים בשעות הלילה

השוטרים לקחו את שלושת נוסעי הרכב, בני 20 עד 33, תושבי אום אל פאחם, לחקירה. בתחנת המשטרה ביישוב. והיום, בשעות הבוקר, תבקש המשטרה בבית משפט השלום בחדרה, להאריך את מעצרם.

ולקינוח: בכפר קרע שבואדי ערה, עצרו השוטרים חשוד בירי, בן 24. ולקחו אותו לחקירה, בתחנת משטרת עירון.

החשוד אותר, אחרי שקבלה המשטרה דווח ראשוני. על יריות שירה אדם לכוון אחד הבתים ביישוב. למרבה המזל, לא היו נפגעים בנפש, כתוצאה מהירי.

השוטרים מיהרו להגיע למקום האירוע, ובתוך זמן קצר גם איתרו את החשוד. והוא נעצר לחקירה, בתחנת משטרת עירון. היום, בשעות הבוקר, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו. בדיון שנערך בבית משפט השלום, בעיר חדרה.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות