fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחזרה לוילג'

מתחם הויליג', מול החוף בחדרה, חוזר לפעילות. עם פתיחתם המחודשת של הקניונים הפתוחים
מול החוף וילג' פתוח \ צילום: יח"צ
מול החוף וילג' פתוח צילום: יח"צ

מעכשיו אפשר לקנות בוילג'

מתחם 'מול החוף' בחדרה, חוזר לפעילות. לאחר אישור קבינט הקורונה, הניתן לקניונים פתוחים. ולאחר שבועות ממושכים, בהם חדל המתחם מפעילות וכל החנויות שבו נותרו סגורות. המתחם פותח את שעריו, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. וכל החנויות והעסקים שבו, פועלים כעת כרגיל. או לפחות כמעט. שכן אי אפשר (עדיין) לשבת בו במסעדות. אלא רק לעשות טייק אווי ולאכול בבית. פלוס שליחויות טלפוניות.

כדי להתאים את עצמו לשגרת הקורונה המחודשת, גיבשה הנהלת הקניון נהלים חדשים. לפיקוח על הנחיות משרד הבריאות והשמירה עליהן במקום. לפיכך, הקצתה הנהלת הקניון עובדים מהקרב העובדים במקום, שיפקחו על קיום הנהלים. ובין היתר, ישגיחו על ההקפדה על עטיית מסיכות. וכן על חיטוי יומי, של מתקניח המתחם.

מברכים על ההחלטה

מנהלת השיווק של מול החוף וילג', דניאל אלפי: "אנחנו מברכים על ההחלטה, לפתוח את החנויות והעסקים. גם במתחמים הפתוחים. אנו מקפידים הקפדה יתלרה על הנחיות משרד הבריאות, בשטח המתחם ובחנויות עצמן. העובדה שמדובר במתחם שהשהייה בו היא באוויר הפתוח, מוסיפה לתחושת הביטחון של המבקרים".

במהלך היום, עם היוודע על פתיחת המתחם, הוצפו קבוצות הפייסבוק המקומיות בעיר חדרה בהודעות של גולשים. או, יותר נכון, גולשות. שהתעניינו לדעת אילו חנויות פתוחות. "האם זארה פתוח"?

"מישהו יודע אילו חנויות פתוחות ואילו לא?", וגם: "מישהו נמצא בוילג'? האם מפוצץ? כל החנויות פתוחות?"

ואלה רק כמה מההודעות.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות