fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בזמן הסגר: משחקי מוקדמות הקדם האירופי, נערכו בסוף השבוע בחדרה

חדרה אירחה את המשחקים באולם ה"איינרבוקס" בעיר. נבחרת ישראל סיימה במקום השלישי
סיימה בכבוד. נבחרת ישראל (צילום: דיוויד סילברמן- איגוד הכדורעף)
סיימה בכבוד. נבחרת ישראל (צילום: דיוויד סילברמן- איגוד הכדורעף)

"זו הייתה חוויה גדולה"

בזמן הסגר הכללי בישראל,  אירח האולם החדרתי 'איינרבוקס'- את משחקי מוקדמות אליפות אירופה בכדורעף. האולם החדרתי, נבחר לייצג את הטורניר. מתוך משלל אולמות בישראל. ובסיום הטורניר, בירכו ראשי איגוד הכדורעף את נציגי האולם החדרתי. ואמרו: "הארגון היה מופתי והאולם ברמה מאוד גבוהה.  זו הייתה חוויה גדולה".

המשחקים נערכו במשך שישה ימים רצופים. כאשר ההתארגנות סביב הטורניר, הייתה על פי נהלי הקורונה. ורק גורמים רשמיים מהנבחרות השונות, יכלו להיכנס לתוך האולם. כל המשחקים שודרו בערוץ הספורט. כך שניתן היה לצפות בהם, בזמן אמת.

נבחרת ישראל, מצידה, סיימה במקום השלישי. כאשר הפסידה שני משחקים לבולגריה. בצמד המשחקים מול אוסטריה, ניצחה ישראל במשחק אחד, ואולם והפסידה בשני.

מאמן הנבחרת, נועם כץ, סיכם את הטורניר: "אני שמח שהצלחנו להרים את הנבחרת. שהיא תמיד מחוייבת ולוחמת. וגם היום, הגענו מוכנים. אבל אנחנו עוד לא ברמה כזאת, שנוכל לעצור את הבולגרים. אנחנו צריכים לכוון לנבחרות ברמה של אוסטריה, שנמצאת בדרג הביניים של אירופה. ואני חושב שאנחנו בהחלט יכולים להגיע לשם".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות