fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהשקעה של כ-750 אלף שקל: נחנך פארק ערוגות בפרדס חנה כרכור

בהשקעה של שלושה מיליון שקלים יוקמו בקרוב הפארקים הציבוריים אלחריזי ופיק"א
ראש המועצה הגר פרי יגור בחנוכת הפארק. צילום: המועצה המקומית פרדס חנה כרכור

הפנינג חניכת פארק ערוגות התקיים השבוע עם מופע "בלוניזם" ובהשתתפות של כמאתיים תושבי ותושבות השכונות הסובבות את הפארק. ההפנינג הופק ע"י אגף תרבות אומנות וספורט ואגף שפ"ע לרגל סיום הסדרת הפארק הקהילתי החדש ערוגות, ברחוב ערוגות במערב המושבה.

הקמת פארק ערוגות בהשקעה של כ-750 אלף שקל מצטרף לתנופת פיתוח והסדרת ריאות ירוקות במושבה ובהמשך למדיניות ראש המועצה, הגר פרי יגור ובהובלת הביצוע ע"י סגן ראש המועצה ומחזיק תיק שפ"ע, הרב יעקב צדקה, להשבת השטחים הירוקים לרווחת התושבים.

אגף ההנדסה ואגף שפ"ע של המועצה החלו בימים אלו בהשקעה של שלושה מיליון שקל בהקמה והסדרה של שני פארקים ציבוריים נוספים: פארק אלחריזי יוקם בתוואי שטח של כ- 3,700 מ"ר ויכלול מתקני משחק לבוגרים ומתקני משחק לפעוטות, הצללה, שבילי הליכה, אזור גינון ומדשאה ועוד.

פארק פיק"א – הגדוד יוקם בתוואי שטח של כ-4,500 מ"ר ויכלול גם הוא מתקני משחק לבוגרים ופעוטות, מתקני כושר, הצללה, גינת כלבים, שבילי הליכה, אזור גינון ועוד.

בתוך כך, המועצה המקומית הקימה בשבועות האחרונים הגינה הציבורית החדשה ברחוב התקווה,  בכרכור (סמוך לפוליצר). מדובר בגינת משחקים בהשקעה של כ- 700 אלף שקל הכוללת בין השאר מתקן משחקים רב גילאי, מתקני כושר והצללה. בשנה הבאה (לאחר שנת השמיטה) יישתל במקום יער מאכל בשיתוף התושבים ולרווחתם.

לצד הקמת הגינה הציבורית ברחוב התקווה, שודרג בחודשים האחרונים גם גן הדובים ברחוב ההדרים, בפרדס חנה ושינה פניו עם הסדרת מתקני משחק חדשים בדמות ספינת פיראטים ענקית והסדרה של המרחב הציבורי בשטח הגן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות