fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בגלל הקורונה: נדחו אירועי "אמנות במושבה 2020"

בעקבות האסור על קיום אירועים רבי משתתפים, נדחה יריד אמנים במושבה פרדס חנה כרכור שתוכנן ל-26-28.3
אמנות במושבה 2020 צילום: באדיבות "אמנים במושבה"
אמנות במושבה 2020 צילום: באדיבות "אמנים במושבה"

ההוראות החדשות והמחמירות יותר שהוציאה הממשלה השבוע למניעת התפשטות נגיף הקורונה, יוכחו כמוצדקות מבחינה רפואית, יש לקוות. ועם זאת אין ספק שהתגובות והניסיונות לבלום את הנגיף כבר גובות מחיר כלכלי וחברתי כבד בארץ ובעולם. כשהגל יחלוף נוכל להעריך את הנזק. בינתיים, בשל ההוראה האוסרת על אירועים של למעלה מ-100 איש, בוטלו או נדחו מספר אירועים גדולים המתוכננים בסביבה, והמועצות והגופים המקומיים נערכים להודיע אילו אירועים מבוטלים או נדחים עד להודעה חדשה.

אנחנו כבר יודעים לפחות על אירוע גדול אחד שבוטל: אתמול הודיעה הפקת אירוע "אמנות במושבה" בפרדס חנה כרכור על דחיית האירועים, שהיו אמורים להתקיים בסוף השבוע בעוד שבועיים. האירוע, שחוגג השנה 21 שנים לקיומו, מתקיים מדי שנה במהלך סוף שבוע ארוך שבו למעלה ממאה אמנים מהיישוב מציגים את עבודותיהם בבתיהם ובמתחמי אירוח שבהם מתקיימות גם פעילויות וסדנאות שונות, והוא מושך אליו מבקרים מפרדס חנה כרכור והסביבה כולה. השנה הוא נדחה עד למועד בלתי ידוע. הנזק הכלכלי לאמנים ולכל הגורמים המשתתפים האחרים הוא משמעותי.

היריד נערך כאירוע המאפשר בבין השאר קניות מתנות לקראת פסח ולאביב, ועכשיו הזמן שלנו כקהילה לתמוך ולקנות מהאמנים והעסקים המקומיים, שעדיין ניתן כמובן ליהנות מכישרונם, ליצור איתם קשר ולהתרשם מעבודותיהם, גם אם זה לא במסגרת של פסטיבל. הפקת האירוע פרסמה אמש: "על אף האופטימיות והרצון הגדול, לאחר מחשבה עמוקה והבנה שבראש ובראשונה יש לנו אחריות ציבורית כלפי הקהילה, בלב כבד החלטנו לבטל את אירוע אמנות במושבה בתאריכים 26-28.3.2020. זה הזמן להזכיר ש-127 אמנים ואמניות השקיעו המון כסף וזמן בהכנות קולקציות ומלאי לאירוע ואנו מעודדים אתכם לפרגן כמה שיותר לעסקים המקומיים והנהדרים שיש לנו כאן".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות