fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בגלל הקורונה: החנויות במרכזי BIG לא ישלמו שכר דירה

רשת מרכזי הקניות הודיעה כי בשל ההוראות לסגירת המרכזים, שכר הדירה הבסיסי של חודש אפריל יבוטל.
רשת מרכזי הקניות BIG | מרכז BIG פרדס חנה
רשת מרכזי הקניות BIG | מרכז BIG פרדס חנה

רשת מרכזי הקניות BIG הודיעה היום (ראשון) על שינויים בהסדרי התשלום של החנויות במרכזים. הצעדים נועדו להקל על השוכרים, כלומר על החנויות והעסקים במרכזים, וזאת בשל ההנחיות החדשות לציבור להימנע ככל הניתן מיציאה למקומות הומי אדם, ומסגירת עסקים שאינם חיוניים.

בהודעת הנהלת BIG נכתב: "שכר הדירה הבסיסי בחודש אפריל יבוטל. שכר הדירה שישולם יהיה בהתאם למכירות בפועל בחודד אפריל, לפי האחוז מפידיון.

"דמי ניהול ישולמו על פי החלק היחסי בלבד של ימי העבודה שיתאפשרו במרכזים בחודש אפריל, על פי הנחיית הרשויות ועל פי פתיחת החנויות בפועל.

"במידה ובחנות ספציפית יפחת הפדיון בחודש אפריל מ-70% מהפידיון החודשי הממוצע של אותה החנות בשנת 2019 נבחן הפתחה נוספת על פי שיקול דעתנו.

"רשתות המרכולים והפארמים כעסקים חיוניים שימשיכו פעילות באופן מלא ישלמו כרגיל".

אין קבלת קהל ברשויות המקומיות

יו"ר השלטון המקומי חיים ביבס מסר במוצ"ש כי הרשויות יפעלו באופן מלא בכפוף למגבלת התקהלות של עד 10 אנשים, לרבות: שירותי תברואה וניקיון, טיפול במפגעים, הפעלת המוקד העירוני, גינון, שירותים חברתיים באמצעות עובדים סוציאליים ופסיכולוגים, שירותי ביטחון, תפעול מערכות החירום העירוני וביניהן מרכז חירום פעיל 24 שעות, פיקוח ושיטור עירוני, דוברות והסברה.

מוסדות החינוך לא יפעלו לרבות חינוך מיוחד – החל מבתי ספר, פעילות חינוך בלתי פורמלי לרבות תנועות נוער וחוגים, גני עירייה, גנים פרטיים ומעונות יום. גם מערך הצהרונים המופעלים על ידי הרשויות המקומיות לא יופעל.

לא תתקיים קבלת קהל בשטח הרשויות המקומיות, אולם המוקד העירוני יעמוד לרשות התושבים במענה על שאלות.

בתחום החינוך

חוזים ותשלומים של – הסעות, קייטנות, צהרונים, העסקת עובדי מינהל ושירותים, מדריכי הארכת מועד לרישוי מוסדות חינוך מכוח מכרזים (תיכונים), מכרזי כוח אדם גם בהתקשרויות עם החברות בת של הרשויות – מאבטחי מוסדות חינוך. המשטרה תעביר את חלקה בתשלום והרשויות יוכלו להסתייע בו למטרות נוספות כמו חלוקת מזון, תרופות ליווי אנשי רווחה ועוד, עובדי ניקיון, טכנאי מחשבים, מדריכי תוכניות עירוניות.

בתחום הרווחה

התארגנות למענים לאוכלוסייה קשישה, מוגבלים שהם עריריים – מערך מתנדבים.
טיפולי בית אצל קשישים סיעודיים – המבוצע כיום באמצעות ביטוח לאומי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות