fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושר היתר בניה לפרויקט חדש בעתלית

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה חוף הכרמל העניקה היתר בנייה לפרויקט בשכונת משולש עין כרמל הנבנית בדרום עתלית * סכום ההשקעה בפרויקט מוערך בכ-120 מיליון שקל
פרויקט גשם החזקות ואמפא ישראל בעתלית. הדמיה: לומו הדמיות

הועדה מקומית לתכנון ובנייה חוף הכרמל אישרה היתר בנייה לפרויקט חדש בשכונת משולש עין הכרמל הממוקמת בדרום עתלית. ההיתר ניתן לחברת אמפא ישראל בשיתוף גשם החזקות. החברות צפויות להתחיל את בניית הפרויקט על ידי חברת הבת של גשם החזקות – "גשם ביצוע" בחודש פברואר 2022 והאכלוס עתיד להיות בתחילת שנת 2024. סכום ההשקעה הכוללת בפרויקט מוערך בכ-120 מיליון שקל.

במסגרת ההיתר אושרה בנייה של 7 בניינים בני 5 קומות (קרקע + 4) עם תמהיל דירות של 3-4-5 חדרים, דירות גן ודירות פנטהאוז. דירות 3 חדרים יהיו בנות 72-83 מ"ר ומרפסת של 14 מ"ר, דירות 4 חדרים יוצעו בגודל של 113  מ"ר ומרפסת של 14 מ"ר, לצד דירות 6 חדרים בגדלים שבין 140-200 מ"ר ומרפסת של החל מ-15 מ"ר. הדירות המיוחדות – דירות הגן עם 6 חדרים בגודל 142 מ"ר וגינה המשתרעת על פני שטח של החל מ-120 מ"ר ודירות פנטהאוז גדולות בנות 6 חדרים בגדלים משתנים החל מ-237 מ"ר ומרפסת של החל מ-137 מ"ר.

התכנון האדריכלי בוצע על ידי "שלג אדריכלים" בהובלת האדריכל לירן צ'ציק.

הצפי כי מחירי הדירות בפרויקט בשוק החופשי יתחילו במחיר של כ-2.9 מיליון שקל.

שכונת משולש עין הכרמל, המוקמת בימים אלו צפויה לכלול בסך הכללי 370 יחידות דיור במגוון סוגים, בנייה צמודת קרקע, בניה חצי רוויה ובנייה רוויה בצפיפות של עד 10 יחידות דיור לדונם בכך יישמר הצביון הכפרי והירוק של היישוב. הצפי שיאוכלסו בה כ-1,500 תושבים. השכונה תכלול שבילי אופניים, מדשאות רבות, הצללה והגנה מרעשי כביש החוף באמצעות תכנון מוקפד הכולל מעטפת הגנה אקוסטית.

על פי רשות המיסים, בעשרת החודשים הראשונים של שנת 2021 בוצעו למעלה מ-60 עסקאות נדל"ן מלאות בעיר. הסכום הממוצע עומד על 2.745 מיליון שקל. מרבית העסקאות משויכות לדירות קוטג' דו משפחתי.

אלי אגם מנכ"ל אמפא ישראל: "מדובר בפרויקט ראשון של אמפא ישראל בעתלית. אנו מגדירים אותו כפרויקט בוטיק יוקרתי אשר משלב אלמנטים אדריכלים מתקדמים ובנייה מודרנית הנותנת דגש לגמישות תכנונית, דירות מרווחות, בנייה ירוקה ועוד."

יוסי מזרחי שותף בעלים בגשם: “הבחירה לבנות בעתלית התקבלה מתוך הבנת המרקם המתפתח באזור חוף הכרמל ועתלית בפרט שהכפילה את גודלה וכיום עומד מספר התושבים בה על כ-11,000 איש. ערך הקרקעות והבתים עלה פי 3 מאז האיחוד ב 2003 והציבור, מצביע ברגליים, קהל היעד שלנו בנוי ממשפחות וזוגות צעירים, אקדמאים מכל רחבי הארץ, המבקשים ליהנות מהיתרונות של מגורים ביישוב עירוני בעל צביון קהילתי-כפרי. הפרויקט תוכנן בדגש על מינימליזם וחיבור לסביבה תוך רצון לשמר את הצביון הייחודי של האזור. כמו כן אנו גאים לממש גם בפרויקט זה את חזון החברה שבנוי על ערכי יישוב הארץ ופיתוח קהילות איכותיות ומגוונות."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות