fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבי קאופמן: "אני מרגיש חובה לדאוג לעתיד החקלאים באזור"

כך אמר המתמודד לראשות המועצה האזורית חוף הכרמל, אבי קאופמן, בסיום פגישה עם גורמים בכירים בהנהלת משרד החקלאות ופיתוח הכפר
אבי קאופמן (צילום: איתן ריקליס)
אבי קאופמן (צילום: איתן ריקליס)
אבי קאופמן (צילום: איתן ריקליס)
אבי קאופמן (צילום: איתן ריקליס)

אבי קאופמן, המתמודד לראשות המועצה האזורית חוף הכרמל, נפגש בשבוע שעבר עם גורמים בכירים בהנהלת משרד החקלאות ופיתוח הכפר.

בפגישה שנערכה בבית דגן, עלו נושאי דור ההמשך בחקלאות, המחסור בידיים עובדות, ייצוג חקלאי חוף הכרמל מול גורמי המקצוע במשרד, סיוע בקבלת מענקים והטבות והחזרים שמעניק משרד החקלאות למגדלים.

עוד עלה נושא מחזור מי השפכים וכוונתו של קאופמן ליישם טיפול שלישוני למים במפעלי טיהור השפכים האזוריים, כדי שהמים יוכלו לשמש גם להשקיית גדולי הירקות, מה שיביא להוזלת מחירי המים לחקלאי האזור.

בסיום הפגישה אמר קאופמן: "המשך קיומה של החקלאות תלוי גם בדור ההמשך וביכולתו להמשיך לפתח ולחדש. במשרד החקלאות יש כספים רבים לפרויקטים יזמיים, וכן מענקים והחזרים שכיום אינם מגיעים לחקלאי חוף הכרמל. אני מרגיש חובה לדאוג לעתיד החקלאים באזור, ששומרים על חבל הארץ הזה ירוק ופורח עבור כולנו. לכן אפעל למנות נציג קבוע במועצה, שיקשר בין חקלאי האזור, מנהל מקרקעי ישראל ומשרד החקלאות ויסייע להשיג את המענקים הללו לטובת חקלאי חוף הכרמל".

עוד הוסיף קאופמן בנושא החקלאים: "אפעל להקמת הוועדה החקלאית בחוף הכרמל מחדש, כך שלא תתכנס אחת לחמש שנים או לקראת הבחירות, אלא תפעל באופן שוטף בשיתוף וועדי האגודות ביישובים. נסייע לחקלאים בנושאי רישוי וקבלת היתרים מתוך החשיבות הרבה לשמירה על האדמות, על המשקים החקלאיים ועל דור ההמשך של החקלאות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות