fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

400 מתחרים במשחה עפגין

משחה עפגין (צילום: פנאי חדרה)
משחה עפגין (צילום: פנאי חדרה)

 

למעלה מ-400 שחיינים מכל הארץ הגיעו ביום שישי האחרון לחוף גבעת אולגה, להשתתף במשחה חדרה הרביעי ע"ש יצחק "כושי" עפגין. המשחה התחלק לארבעה מקצים: 1500 מ', 3000 מ', 4500 מ', ומקצה עממי ל- 750 מ' – כשהמקצים חולקו ל-13 קטגוריות גיל מגיל 12 ועד ל- 70 ומעלה, נשים וגברים. למרות שמדובר רק במשחה הרביעי, הוא מאופיין באיכותו הרבה לאור ההדים המצוינים של המשחים הקודמים בקרב שחייני מים פתוחים בארץ. למשחה הגיעו שחייני נבחרת ישראל, נבחרת ישראל בטריאתלון, אלופי העולם בעבר ובהווה אשר קיבלו מזג אוויר נהדר וים שטוח עם תנאים מצוינים לשחייה. האירוע מאורגן ע"י המחלקה לספורט וחינוך גופני של פנאי העיר חדרה בניהולו של אילת בן משה כשלצדו רכז הספורט ניב רבי והמזכירה נעמה גרינשפול בעזרתו של מאמן השחייה הוותיק אלי לב,חברת "ארנה" וחברת גן ספורט שהייתה אמונה על מדידת הזמנים. את המשחים הזניק אייל עפגין, מנכ"ל פנאי העיר ובנו של "כושי" ז"ל, כשמלוות אותם סירות המועדון הימי חדרה שהיה אחראי על המסלול הימי. בסיום המשחה קיבל כל שחיין את מגבת המשחה של ארנה באדיבות חברת עמרם אברהם ובניו, וכן חיכתה להם הפתעה בדמות כוס מיץ תפוזים סחוט טרי ע"י קבוצת השומר הצעיר בראשותה של גליה אבוהב.

 משחה עפגין (צילום: פנאי חדרה)
משחה עפגין (צילום: פנאי חדרה)

בסיום חולקו גביעים לכל המקומות הראשונים בנוסף למדליות לשלושת המקומות הראשונים בכל קטגוריית גיל, פרסים תרומת חברת ארנה ומכונות גילוח. כל שחייני המשחה ל- 750 מ' קיבלו מדליות השתתפות כשבולטת בהם קבוצת "פליפר חדרה " עם 40 משתתפים ביניהם מספר חברי נבחרת ישראל בשחייה. בסיום הודו המארגנים למחלקת הלוגיסטיקה של פנאי העיר, למועדון הימי חדרה ,לחברת עמרם אברהם ובניו ולאנשי חוף הים. יצחק "כושי" עפגין היה דמות מוכרת ואהודה מאוד בחדרה. היה פלמ"חניק, חבר הגנה, לוחם בגולני, נמנה עם מניפי דגל הדיו המפורסם בשחרור אילת, היה כדורגלן מצטיין בהפועל חדרה ואף אימן צעירים ובני נוער. הוא נבחר למועצת העיר שבה שירת ארבע קדנציות כסגן ראש העיר, כשתיק הספורט והנוער תמיד היה באחריותו. הקים את המועצה הציונית בחדרה ובין מקימי המועצה הציונית בישראל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות