fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

10 של משפחה

משפחת אסולין מאור עקיבא מאוד אוהבת את המספר 10. אין דרך אחרת להסביר את העובדה כי האב, הבת והנכד נולדו באותו התאריך בדיוק 10.10
ד"ר אלעד מידן, אביגיל אסולין ובנה הטרי
ד"ר אלעד מידן, אביגיל אסולין ובנה הטרי (צילום: דוברות הלל יפה)

אביגיל אסולין מאור עקיבא ילדה אתמול (רביעי) את בנה הבכור בדיוק ביום הולדתה 10.10.12 וביום הולדתו של אביה. הלו הוא הסבא הטרי.

לפני כתשעה חודשים שמחה גדולה הייתה בבית משפחת אסולין מאור עקיבא, כאשר הבת אביגיל גילתה כי היא בהריון, אך אפילו בדמיונות הכי פרועים שלה היא לא שיערה לעצמה כי גם היא תלד בדיוק באותו יום בו נולדו היא ואביה. "היו דיבורים על זה שאולי הוא ייוולד ביום ההולדת שלי, אבל זה בכלל לא היה בטוח" היא מספרת.

 לד"ר אלעד מידן, שהיה הרופא בחדר הלידה של המרכז הרפואי הלל יפה באותן שעות, סיפרה אביגיל את הפרט הפיקנטי. 
ד"ר מידן: "הלידה שלה התקדמה בצורה טובה ביותר ולכן היינו בטוחים שהיא תלד כבר ב- 9.10, בסביבות השעה אחת עשרה וחצי בלילה ראינו שהלידה כבר ממש מתקדמת והיינו בטוחים שהילד אוטוטו בחוץ, אבל הגורל רצה אחרת. העובר המתין כפי שאמו רצתה ונולד בסוף אחרי לחיצות ובלידה רגילה ב-10.10 בשעה 00:17. מבחינתנו מה שהיה חשוב זה שאביגיל והתינוק יהיו בסדר, התאריך זה כמובן בונוס מיוחד ואני שמח שיצא לנו להגשים לה חלום".

במשפחת אסולין התקבלה הלידה בשמחה משולשת. שם כולם מרוצים ומתכוננים למסיבות יום הולדת גדולות ולהמון מתנות.

ד"ר אלעד מידן, אביגיל אסולין ובנה הטרי
משפחה שכזאת. ד"ר אלעד מידן, אביגיל אסולין ובנה הטרי (צילום: דוברות הלל יפה)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות