fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ש"ס חתמה על הסכם קואליציוני עם צביקה גנדלמן

במסגרת ההסכם תקבל הרשימה את תיק הרווחה, את ראשות הוועדה להנחות במסים ואת האחריות על מחלקת תרבות וקהילה ומורשת ישראל
בועז ביטון (מימין) וניסים אביטן (צילום: שלומי גבאי)
בועז ביטון (מימין) וניסים אביטן (צילום: שלומי גבאי)

הסכם קואליציוני נחתם אתמול (שלישי) בין ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן לבין רשימת ש"ס, שקצרה שני מנדטים בבחירות למועצת העיר.

במסגרת ההסכם תקבל הרשימה ששנים מראשיה, יו"ר הרשימה בועז ביטון ומספר 2 ברשימה ניסים אביטן מצטרפים למועצת העיר, את תיק הרווחה, את ראשות הוועדה להנחות במסים ואת האחריות על מחלקת תרבות וקהילה ומורשת ישראל. בנוסף, הוחלט כי הבחירות לראשות המועצה הדתית בעיר ייערכו תוך שיתוף פעולה עם הרשימה.

יו"ר הרשימה בועז ביטון: "יש לי אמון מלא בראש העיר צביקה גנדלמן ואני מאמין כי יחד נשלב ידיים למען כל המגזרים ולמען תושבי העיר חדרה. יש לנו עכשיו לפנינו חמש שנים של עשייה, בהן נצטרך להוכיח שאנו ראויים לבחירת הציבור בנו. נגמרו הבחירות, נגמרו הסיפורים. מהיום חובת ההוכחה עלינו".

חבר מועצת העיר ומספר 2 ברשימה, ניסים אביטן, מוסיף: "ש"ס החדשה תפעל בכוחות אדירים למען הקהילה ולמען כלל הציבור בעיר. אנו אנשי עשייה ובאנו לעבוד קשה. בינינו לבין ראש העיר מתקיים קשר הדוק וחזק ועל כן הדרך לגבהים היא בלתי נמנעת".

עם חתימת ההסכם, מוסיף ביטון ואומר לעיתון "חדשות חדרה": "בהתחלה, בתור החלטה אסטרטגית, גרסנו כי ללא מינוי של סגן ראש עיר, לא ניכנס לקואליציה. אולם החלטנו לשים את האגו הפרטי שלנו בצד ולהיכנס בכל זאת, כדי שנוכל לשרת את ציבור הבוחרים שלנו".

לדברי ביטון, הנמצא בימים אלה בחופשה מעבודתו כמנהל המתנ"ס הדתי בעיר, לא בטוח שיחזור מהחופשה לעבודתו במתנ"ס והוא שוקל את המשך צעדיו בקריירה האישית שלו. "במועצת העיר אפעל בהתנדבות מלאה כמובן וללא כל קשר לכך ואפעל לטובת הציבור", הוא מדגיש ואומר.

בועז ביטון (מימין) וניסים אביטן (צילום: שלומי גבאי)
אמון מלא בראש העיר. בועז ביטון (מימין) וניסים אביטן (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות