fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שני שחקנים שוחררו מאולגה

מ.ס עדי גבעת אולגה ממשיכה לשחרר שחקנים. הפעם אלו: המגן רביב טורונטו והקשר משה חליוה. האוהדים מאוכזבים מהמצב שנוצר בקבוצה. "הגיע הזמן שההנהלה תבין שצריך להוציא את הכסף עכשיו. הקבוצה מתדרדרת שבוע אחרי שבוע"
טל בניה
טל בניה (צילום: שלומי גבאי)

מ.ס. עדי גבעת אולגה ממשיכה להפסיד וגם לשחרר שחקנים מהסגל של הקבוצה. בסוף השבוע שחררה הקבוצה את המגן רביב טורונטו לאחר שגילה כי אינו נמצא בתוכניות של מאמן הקבוצה טל בניה. טורונטו, הודיע למנהל הקבוצה כי אינו מעוניין לבוא יותר לאימוני הקבוצה. שחקן נוסף ששוחרר השבוע, הוא הקשר משה חליוה שהחל את אימוניו בתחילת העונה. השבוע הוא החליט לדרוש חוזה עד לסיום העונה. באולגה סירבו והשחקן עזב את הקבוצה.

טל בניה
ישרוד? המאמן טל בניה (צילום: שלומי גבאי)

השינויים בסגל הקבוצה אינם לשביעות רצונם של אוהדי הקבוצה. האוהדים כועסים על ההנהלה שלא מביאה שחקנים חדשים במקומם. אחד האוהדים אמר השבוע: "הגיע הזמן שבהנהלה יבינו שצריך להוציא את הכסף עכשיו. הקבוצה מתדרדרת שבוע אחרי שבוע ואם ימשיכו לחכות שנרד ליגה עוד בסיבוב הראשון. כואב לנו לראות את כל הליגה מעלינו".

גם השחקנים בקבוצה הופתעו מכמות גדולה של עזיבות. בסגל השחקנים של אולגה ישנם היום 17 שחקנים בלבד ביניהם שני שוערים, פציעה של כל שחקן מסירה לא מעט פעימות בהנהלת הקבוצה. בצוות המקצועי הסבירו השבוע שיש כוונה להביא שחקנים ראויים שיהוו חיזוק משמעותי לקבוצה.

בסוף השבוע יערך מחזור גביע ואולגה תארח בביתה את אחווה אום אל פאחם מליגה ב'. אום אל פאחם עלתה בעונה שעברה מליגה ג' כאשר תקציב הקבוצה הוא כ-800 אלף שקלים והקבוצה נחשבת לאחת הקבוצות החזקות בליגה ב'.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות