fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלמה בוזגלו: 29 שנות עשייה

שלמה בוזגלו, בן 50, נשוי ואב לארבעה, בעל תואר ראשון בחינוך גופני ולומד לתואר שני במינהל ציבורי באוניברסיטת בר אילן
שלמה בוזגלו
תוכנית אב להצלת הספורט. שלמה בוזגלו ( צילום: שלומי גבאי)
שלמה בוזגלו
שלמה בוזגלו ( צילום: שלומי גבאי)

סיעה: "חדרה אחרת"

מי: המועמד לראשות העיר שלמה בוזגלו, בן 50, הוא לשעבר יו"ר העמותה לתרבות הפנאי, נשוי ואב לארבעה. בוזגלו נולד במעברה בבית אליעזר וגדל בשכונת פאר. כיום הוא מתגורר בשכונת ניסן בחדרה. בוזגלו הוא בעל תואר ראשון בחינוך גופני ולומד לתואר שני במינהל ציבורי באוניברסיטת בר אילן. הוא בעל ניסיון של שנים בעשייה הציבורית – בין היתר כיהן כיו"ר ועד שכונת פאר וכחבר הנהלה באיגוד התאגידים העירוניים הארצי, וכן כחבר בוועדה הציבורית בראשות השופט בדימוס סטיב אדלר, יו"ר מועדון הכדורגל והכדורסל נשים בחדרה ובוועד העובדים של עיריית חדרה.

מה: הרשימה "חדרה אחרת" מתחייבת לפעול לתוספת תקציבים לתרבות הפנאי על מנת שזו תשגשג, סיוע לצעירים כדי שיוכלו לבנות בחדרה את עתידם, והפיכת מערכת החינוך בעיר למערכת החינוך הטובה בישראל. כמו כן, תפעל לתוספת תקציבים לתחום הספורט. במצע הרשימה כולל בוזגלו את עניין הצערת העיר, על ידי בניית תוכנית רצף לצעירים שתספק להם מקומות בילוי, דיור בר השגה ומרכז עסקים וכן תעודד פתיחת עסקים בעיר. לדבריו, הדבר ייעשה באמצעות הקמת מרכזי עסקים ובילויים וכן באמצעות הפעלת מקומות בילוי ותרבות בזכיינות. בוזגלו אף מבטיח לבנות דירות בעזרת החברה הכלכלית, כדי להוזיל את עלויות הבנייה עבור צעירים ולהעניק הלוואות ומענקים לפתיחת עסקים בחדרה. בנוסף, לפתוח את שכונת גבעת אולגה ורצועת החוף כדי להביא יציבות כלכלית לעיר. בוזגלו רוצה שלתושבים יופנה חלק ניכר מהתקציב וכי הנהלת העיר שבראשותו תעבוד בשקיפות מלאה.

למה דווקא אני: "אני איש עשייה, אני אחד שלא מדבר, אלא עושה. והוכחתי את זה בכל 29 השנים האחרונות ובמיוחד בשנים בהן כיהנתי כמנכ"ל העמותה לתרבות הפנאי. אני אחד שצמח מלמטה ומדבר עם אנשים בגובה העיניים. התושבים בחדרה משתוקקים לראש עיר כזה, שלא ירגיש מורם מעם. אצלי דלת פתוחה לא תהיה רק סיסמה אלא גם דרך חיים, לתושבים תהיה אוזן קשבת 24 שעות ביממה. אני וכל אחד מהחברים שלי ברשימת חדרה אחרת נפעל במשך כל הקדנציה לשפר את העיר ולשפר את איכות החיים של התושבים. זה, ורק זה, יעמוד לנגד עינינו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות