fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלטים של הבית היהודי הושחתו בחדרה

יו"ר הסניף בחדרה אליהו בוסיקלה טוען כי שלטים גדולים שהוצמדו לטנדר בעיר הושחתו, וקורא לא להיגרר לשימוש באמצעים פסולים בבחירות. הוגשה תלונה בתחנת חדרה
השלטים של הבית היהודי שהושחתו
השלטים של הבית היהודי שהושחתו (צילום: הבית היהודי)

מפלגת הבית היהודי בחדרה הגישה השבוע תלונה במשטרת חדרה על השחתת שלטי בחירות וגרימת נזק לרכוש.  יו"ר המפלגה בעיר, אליהו בוסקילה טוען כי בשבוע שעבר הושחתו שני שלטים בגודל של 16 מטרים רבועים, שהוצבו משני צדדיו של טנדר ליד כיכר התשעה, בכניסה המזרחית לעיר.

בוסקילה: "אין לי מושג מי עשה זאת. לפני השחתת השלט לא קבלנו שום איומים כאלה ואחרים. אני מקווה שלהבא תפקח המשטרה עין על מנת שדברים כאלה לא יישנו. אנו מבינים שיש מי שנמצא בלחץ, אבל שום לחץ לא מצדיק שימוש באמצעים פסולים ועבירות פליליות מסוג זה".

לדברי בוסקילה, הנזק הכספי המתלווה להשחתת השלט הוא של אלף שקלים. "אנחנו לא משופעים בכספים", הוא אומר ומוסיף ששלטים חדשים יוצבו בקרוב באותו מקום עצמו. "חדרה זקוקה למערכת בחירות שקטה ונקייה ואני מקווה שכך יהיה", הוא אומר.

מועצת סניף הבית היהודי בעיר קיימה השבוע בחירות וקבעה את חמשת המועמדים הראשונים ברשימה לקראת הבחירות למועצת העיר. במקום השני ברשימה הוצב עו"ד איתי שטאוי, בעל משרד עורכי דין בעיר, במקום השלישי נבחר סמנכ"ל החברה למתנ"סים לשעבר וכיום יו"ר עמותת ע.ל.מ.א למורשת אבות, אלי מלחי. במקום הרביעי הוצבה הפעילה החברתית אפרת וייס, חברת הגרעין התורני בגבעת אולגה. למקום החמישי נבחר רופא השיניים הותיק ד״ר יעקב רימר.

ממשטרת חדרה נמסר כי החקירה בעניין השחתת השלטים עדיין נמשכת.

השלטים של הבית היהודי שהושחתו
השלטים של הבית היהודי שהושחתו (צילום:עצמי )

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות