fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלוש בראש

אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)
אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)

הפועל חדרה/אולגה ממשיכה להרשים והשבוע השיגה ניצחון חוץ חשוב על אסי גלבוע בתוצאה 0:3. בזכות הניצחון העפילה הקבוצה, לראשונה העונה, למקום הראשון, וזאת בעקבות תיקו שעשתה השנייה בטבלה, הפועל איכסל.

יחד עם זאת, בחדרה מבינים כי למרות הניצחונות האחרונים, הקבוצה חייבת להתחזק בעוד שני שחקנים בכירים בחלק ההתקפי במטרה להישאר לאורך זמן בצמרת הגבוהה.

בכדי להביא שחקני התקפה, חדרה דיללה השבוע את הסגל כאשר נפרדה מצמד המגנים דור חמו ומאור אוחיון. חמו, שהגיע לפני חודש מהפועל הרצליה, לא הצליח להסתגל לקבוצה הן חברתית והן מקצועית והעזיבה הגיעה מכיוון שני הצדדים. אוחיון, ששיחק בעונה שעברה במועדון ספורט גבעת אולגה וחתם בתחילת העונה בקבוצה המאוחדת, שיחק מספר משחקים בהרכב הראשון, אבל איבד את מקומו וביקש לעזוב את הקבוצה ונענה בחיוב.

אלירן חודדה (צילום: שלומי גבאי)
ממשיך לספק את הסחורה. אלירן חודדה (צילום: שלומי גבאי)

חזרה למשחק מול גלבוע. ברוב המשחק שתי הקבוצות היו שותפות לאחד המשחקים הכי חלשים שנראו בליגה א' בשנים האחרונות. חדרה פשוט שיחקה רע. שחקניו של מומו ניסטל, שנעדר מהמשחק לאחר שאושפז בבית החולים בעקבות העובדה שחש ברע, לא הצליחו לפתח את סגנון המשחק הרגיל שלהם ולמרות חזרתו של ויטלי גנון, החלק הקדמי לא סיכן במיוחד את שערו של יקיר בן הרוש.

לאחר מחצית ראשונה מנומנמת, במחצית השנייה הגיעו האירועים. בדקה ה-64 טעות של פיליפ וולוקובסקי אפשרה לאסי גומה להשתלט על כדור באזור המסוכן, החלוץ בעט כדור מ-22 מטרים שחלף מעל המשקוף.

דקה חלפה לה וחדרה זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים. כדור הוגבה מהאגף לרחבה, מנשה זלקה בעט מהאוויר, הכדור שלו נבלם וחזר שוב לרגליו, בניסיון השני בעט כדור נוסף שנעצר בידו של בני סימן טוב, יוגב כהנא היה קרוב וזה פסק על פנדל וכרטיס צהוב שני לבלם שסיים את חלקו במשחק. אלירן חודדה בעט וכבש את הראשון שלו במדי חדרה, 0:1.

אסי גומה בפוזה אופיינית. שער שני העונה (צילום: שלומי גבאי)
קינח בשלישי. אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)

עם כיבוש שער היתרון המשחק החל להתחמם ובדקה ה-72 גם חדרה ספגה כרטיס אדום. מנשה זלקה, בחוסר אחריות מוחלט, ניגש ממרכז המגרש כאשר המשחק הופסק, ניגש לבלם גלבוע פיליפ וולוקובסקי שנפל כאילו נגחו בו, השופט כהנא "קנה" את ההצגה והרחיק את הקשר . בדקה ה-76 חדרה הצליחה להכפיל את היתרון בזכות הרכות הבלתי נסבלת של שחקני אסי גלבוע, סלים עמאש פרץ מאגף ימין, חדר לרחבה, נבלם בניסיון הראשון אך בניסיון השני הצליח להשתלט ולשלוח כדור לפינה הקרובה, 0:2. השער השלישי הגיע לקראת סיום המשחק במהלך כדורגל נפלא שהסתיים עם בעיטה נהדרת של אסי גומה 0:3.

ביום שישי תארח חדרה את עירוני טבריה המאכזבת.

מומו ניסטל
מומו ניסטל. הסתדרו בלעדיו (צילום: ארכיון)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות