fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלושה רעולי פנים שדדו שניצלייה בחדרה

השלושה הגיע בשעת לילה, איימו על העובדים בסכין ולקחו כ-5,000 שקלים מהקופה. המשטרה חוקרת את האירוע. השודדים טרם נתפסו
השניצליה ביום שלאחר השוד (צילום: איילת קדם)
השניצליה ביום שלאחר השוד (צילום: איילת קדם)

אתמול (אור לראשון), בסביבות השעה 01:00 בלילה, שדדו שלושה רעולי פנים את שניצליית "שניצל וואו", שברחוב הנשיא בחדרה. אחד השודדים הצמיד סכין לצווארו של אחד משני העובדים שהיו במקום. צילומי מצלמות האבטחה שבמקום הועברו לידי המשטרה שחוקרת את האירוע. השודדים טרם נתפסו.

לדברי בעליה של השניצלייה, מירי פרי, העובדים שנשדדו דווחו לה על השוד דקות ספורות לאחר שאירע: "השליח עמד בשניצלייה כשגבו אל הדלת ופניו כלפי בר הסלטים והעובד הנוסף עמד כשפניו לעבר הדלת, מאחורי בר הסלטים. לפתע הגיע אדם עם ברדס, כובע גרב וכפפות, נצמד לשליח וחיבק אותו מאחור, תוך שהוא מצמיד את זרועו לצווארו של השליח. באותו זמן, הגיע למקום אדם נוסף, גם הוא עם ברדס כובע וכפפות, נכנס אל תוך בר הסלטים שבו עמד העובד והצמיד לצו סכין לצוואר. באותו רגע הבין העובד הנוסף, שחיבקו אותו מאחור, שלא מדובר בסתם משחק בין גברים כמו שחשב בהתחלה והפסיק לחייך. ואז הגיע אדם שלישי, גם הוא רעול פנים הלובש כפפות, פתח את הקופה והוציא ממנה 5,400 שקלים ושלושתם רצו ונמלטו. לפי מה שראיתי, טווח הגילאים של השודדים הוא בין 18 ל-20 פלוס. כשקבלתי את הטלפון מהעובדים  מיהרתי לעסק והגעתי אליו ביחד עם הסיירת העירונית. כעבור זמן קצר הגיעה גם המשטרה".

העובד שאוים באמצעות סכין מספר על הדקות הקשות של השוד ועל מה שעבר ועדיין עובר עליו: "זו טראומה, לא חשבתי שאי פעם יבוא אלי מישהו בלילה ויצמיד לי סכין לגרון. ראיתי את החיים עוברים מול עיני ונשארתי קפוא, בשוק. חשבתי מה יקרה לי בעוד כמה דקות, פחדתי למות. מזל שזה לא קרה. במשך שעתיים הייתי בהלם, לא מצאתי את עצמי, הייתי בעסק ונתתי עדות. אחר כך נסעתי משם וכבר הרגשתי יותר טוב. אני אמשיך לעבוד שם, אבל לא בלילות. כי רק להיזכר בלילה ההוא, זה פחד. שיעבור זמן עד שיחלוף".

השניצליה ביום שלאחר השוד (צילום: איילת קדם)
השניצליה ביום שלאחר השוד (צילום: איילת קדם)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות