fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלום מלכה מתכונן למאסר

נדחה ערעורו של מלכה לאחר שהורשע בקבלת שוחד והפרת אמונים כאשר שימש מנהל מחלקת הרכב והחניונים בעירייה, "אתמודד שם עם מה שיש", אמר מי שעבד במשך 28 שנים בשב"ס וייכנס בחודש הבא לכלא
שלום מלכה
"לא בקו הבריאות". שלום מלכה (צילום: שלומי גבאי)
שלום מלכה
"לא בקו הבריאות". שלום מלכה (צילום: שלומי גבאי)

לאחר שנדחה ערעורו לבית המשפט העליון, ב-21 ביולי, ייכנס שלום מלכה לכלא. מלכה, תושב גבעת אולגה, נשוי ואב לארבעה, הורשע באפריל השנה בבית המשפט המחוזי בחיפה בחמש עבירות של קבלת שוחד, חמש עבירות של הפרת אמונים ועבירה של מרמה במס הכנסה. המעשים יוחסו לו בעת ששימש מנהל מחלקת הרכב והחניונים בעיריית חדרה, בשנת 2008. אחרי הסדר טיעון הוא נדון ל-15 חודשי מאסר בפועל, 15 חודשי מאסר על תנאי וקנס כספי של 50 אלף שקלים. בנוסף הרשיע בית המשפט את יהודה פרץ, ראש אגף המינהל והשיטור בעירייה, בארבע עבירות של הפרת אמונים. פרץ נדון לארבעה חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי של 12 חודשים וקנס כספי בסך 30 אלף שקלים.

זמן קצר לאחר שהורשע התראיין מלכה וסיפר על כוונתו לערער על גזר הדין. כאמור, הערעור נדחה. מלכה, החולה בסוכרת ובמחלת ריאה שבגינן לדבריו נקבעו לו 100 אחוזי נכות, מתכונן בימים אלו לריצוי עונשו. עדיין לא ידוע לו היכן ייכלא, לדבריו הוא יבקש את חרמון שבגוש שגב שנחשב לכלא השיקומי הגדול ביותר בישראל.

ל"חדשות חדרה" אמר מלכה השבוע: "נעשה לי עוול, להלשין על שלום זה היה כנראה הכי קל בעולם. אני לא בקו הבריאות ואשתי נכה, אני לא ישן בלילות מהמחשבות איך היא והמשפחה יתמודדו לבד עם הבושה. אז אני יושב ומעודד אותה והיא מעודדת אותי. זו הפעם הראשונה שאני נכנס לכלא ולא פשוט לי. אני בן 60, אף אחד לא מוכן לדבר הזה בגילי. אני לא עשיתי כלום".

מלכה הוסיף כי הוא מתכוון להיות אסיר ממושמע ולא לעורר בעיות בתקופת המאסר. "לפני 28 שנים עבדתי בשירות בתי הסוהר. אני לא יודע איך זה שם היום, מהצד השני של המתרס", הוא אומר, "אבל אתמודד שם עם מה שיש ואעשה מה שיטילו עלי. אהיה אסיר טוב וממושמע, כי אין לי ברירה. כשייגמר המאסר אחזור הביתה, אמשיך ליהנות מהפנסיה שלי ואבלה עם האשה, ובבוא הזמן עוד אשמיע את כל מה שיש לי להגיד, כשיגיע הרגע המתאים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות