fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שכחו את ההורים

יו"ר ועד ההורים העירוני בחדרה תוקף: ההורים אינם מעודכנים ברפורמה ובשינוי אזורי הרישום. העירייה: "הפרטים יתפרסמו בצורה מסודרת"
כיתה חדשנית בחדרה
כיתה חדשנית בחדרה (צילום: עיריית חדרה)

עם סיום שנת הלימודים מתחממת הגזרה בין יו"ר ועד ההורים העירוני חדרה, צפריר אורנשטיין, לבין ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, צביקה גנדלמן. לפני כשבועיים הציג ראש העירייה במסיבת עיתונאים את תוכנית הרפורמה בנושא החינוך. במסגרת התוכנית הוחלט לבטל את אזורי הרישום בעיר, וגנדלמן ציין כי פיילוט בנושא יפעל כבר בשנת הלימודים הקרובה (תשע"ה). אולם אורנשטיין אומר השבוע ל"חדשות חדרה", כי תקופת הרישום כבר בפתח, אבל עדיין אין שום מידע בנוגע לאזורי הרישום. "אני בעד רפורמות, אבל למה לא לשתף אותנו? ראש העירייה קיבל החלטה, ואף אחד לא יודע מה הולך להיות", הוא אומר, "אמור להיות פיילוט שמבטל את אזורי הרישום. איפה הוא יהיה? מי ישתתף? איך זה יעבוד? אף אחד לא יודע ולא קיבלנו שום מידע בנושא".

אורנשטיין מוסיף כי בינואר השנה הוא ביקש להקים ועדה שתבחן את כל נושא אזורי הרישום בעיר: "ביקשתי שבוועדה יישבו כל הגורמים הרלוונטיים, לתת המלצות וליישם אותן. אז ועדה כזו לא קמה, אבל התקבלה החלטה לשנות את נושא אזורי הרישום. מישהו יודע מה אומרת ההחלטה? איך היא תעבוד? אף אחד לא יודע ולכן אין לנו מושג אם היא טובה או לא. לא מובן לי מה הבעיה לשתף אותנו ליידע אותנו".

זו אינה הטענה היחידה של אורנשטיין, שבנוסף מוחה על הסחבת, לדבריו, במינוי מנהל אגף חינוך חדש במקומה של חני ויצמן. "נערכו כבר שני סבבים, אבל עדיין אין מנהל אגף", הוא אומר, "שנת הלימודים הסתיימה, השנה החדשה בפתח, ולא יכול להיות שעדיין יחפשו מנהל אגף חדש. יש הרבה בעיות שמצריכות פתרון, ואני לא מבין למה מחכים".

מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "ראש העירייה מוביל מהלך רחב לשיפור מערכת החינוך בעיר ולאיתור המנהל או המנהלת הראויים ביותר. לא יהיו שום פשרות בבחירת איש או אשת המקצוע שיובילו את החינוך בעיר למקום הראוי לו. כל המהלך נעשה תוך התייעצות עם גורמים מקצועיים מהמובילים במדינת ישראל ועם משרד החינוך, ותחת פיקוח צמוד של העירייה על כל אחד מהשינויים הצפויים". בנושא הרפורמה באזורי הרישום מוסרת העירייה: "הרפורמה מצוינת והפרטים המלאים יתפרסמו בצורה מסודרת ולא במסגרת 'התוכנית לבקשתך' של מאן דהוא".

כתב: אסף בכור

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות