fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שכונה קטנה ומטריפה

קרן מועלם נפתלי, עיתונאית לשעבר, תחקירנית בכירה ב"עובדה", הגיעה לחדרה אחרי שנים שבהן חיה בתל אביב. בשכונת עין הים, שאליה עברה, היא גילתה שיש לא מעט עצמאים, תל אביבים לשעבר, צעירים ויצירתיים, והחליטה ליזום יריד נותני שירות שהפך להפנינג ענק
גראז' סייל
גראז' סייל (צילום אילוסטרציה: פנתרמידה)

מי שהגיע ביום שישי שעבר לכניסה של שכונת עין הים במערב חדרה, יכול היה להתבלבל ולחשוב שהגיע לנחלת בנימין.  הצבעוניות, השמחה והאנשים – אבל הכל נראה כאילו לקוח מהסצינה המרכזית.

"האירוע כולו היה הצלחה מסחררת" מספרת מועלם נפתלי "עד עכשיו אני מקבלת תודות ואני עוד עובדת על עדכון טבלת נותני השירותים בשכונה. זו עבודת נמלים. אבל אירוע כזה משאיר טעם של עוד. אנשים יצרו קשרים עסקיים, המון הזדמנויות קרו, זה לא היה סתם עוד אירוע אלא אירוע עם תוצאות".

וכמו בדרך כלל, הדברים הטובים מגיעים כמעט מכלום. "היתה לנו מלחמה לאשר שומר לגן ילדים. לאט לאט התחלתי להבין את כמויות האנשים שיש בשכונה.

ביררתי קצת, והבנתי שעוד מעט יהיו פה 1,000 בתי אב. כבר עכשיו יש כמה מאות אנשים, ואין לנו פה כלום. לא מתנ"ס, לא מכולת, לא דואר, לא בית כנסת. מקום המפגש העיקרי הוא גן השעשועים.

פעמיים בשנה הנהיגו פה בשכונה מה שמכונה 'גראז' סייל', אבל זה יותר בשביל הפאן.  החלטתי לבדוק אפשרות לעשות מן יריד נותני שירותים. הבנתי שיש פה מלא חבר'ה כמונו שבאו מתל אביב ומהמרכז, הרבה מאוד עצמאים שחיים פה, ולאט לאט נפל האסימון".

אסף בכור

הסיפור המלא ב"חדשות חדרה"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות