fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחקני אולגה חזרו לאימונים

בצעד חסר תקדים השחקנים החליטו להחרים את האימונים ולא להגיע לשני האימונים בסוף השבוע שעבר בשל חובות הקבוצה
רועי אביטן
תדמית חדשה למועדון. רועי אביטן (צילום: ארכיון)
רועי אביטן רועי אביטן (צילום: ארכיון)

שבוע דרמטי עבר קבוצת הכדורגל של מועדון ספורט גבעת אולגה. אולגה התחילה את אימוניה לפני שבועיים וכבר אחרי שבוע וחצי האימונים הופסקו. שחקני הקבוצה החליטו לעצור את האימונים. הסיבה: חובות המועדון כלפיהם עוד מהעונה הקודמת וחוסר חוזה חתום לעונה הקרובה. אולגה נמצאת בגירעון של כ-180 אלף שקלים כאשר חלק מהם זה עבור אותם שחקנים שפתחו באימונים.

חיים אביטן (צילום: דוברות עיריית חדרה)

בצעד חסר תקדים השחקנים החליטו להחרים את האימונים ולא להגיע לשני האימונים בסוף השבוע שעבר. שחקן בקבוצה אמר שלא לייחוס: "אנחנו סוחבים חובות מהעונה שעברה ונראה כי המצב אינו מתקדם, אז ראינו כי אין טעם להמשיך. אולגה זה הבית ואנחנו רוצים להיות פה ומפאת כבוד להנהלת הקבוצה ובראשה רועי אביטן הגענו, אבל לא יכולנו להמשיך יותר".

הנהלת הקבוצה והמאמן אייל עמר אמרו כי המצב מסתבך וקבעו פגישה מיוחדת עם ראש העירייה חיים אביטן. אביטן  הגיע לאימון הקבוצה, שוחח עם השחקנים והסביר כי לא ייתן לקבוצה להיסגר. אביטן גם הוסיף שייעשה בשבוע הקרוב מאמצים רבים בכדי להעביר במהרה את כספי תקציב התמיכות גם בכדי לכסות את החובות מהעונה שעברה וגם בכדי להתחיל ולתכנן את העונה הנוכחית.

באולגה אמרו השבוע: "הופתענו משיתוף הפעולה וההבנה של ראש העירייה שלמרות בעיות רבות ולמרות שהעבודה המסיבית לקראת הבחירות, הוא עדיין מצא זמן בכדי להגיע לאימון ולשוחח עם השחקנים. זה רק מראה על הוקרתו למועדון שלנו".  השחקנים חזרו השבוע לאימונים למעט הבלם גל פיבך שממתין למספר הצעות מקבוצות אחרות ועדיין נחוש בדעתו שלא לחזור לאולגה העונה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות