fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחקן זר ראשון בקבוצת הנוער של הפועל חדרה

לאחר שנים של דישדוש, הצהירו בתחילת העונה בהפועל חדרה כי פרט להיסטוריה בעלייה של הקבוצה הבוגרת לליגה הלאומית, גם קבוצת הנוער צריכה להיאבק בצמרת הליגה השניה בישראל עם ניסיון להילחם על המקום הראשון.

לקבוצה הוחזר המאמן צחי אילוז שבנה קבוצה ייחודית ועמה עשה היסטוריה כאשר לראשונה הגיע לקבוצה שחקן זר. מדובר בחלוץ גואל סוגובו בן ה-18. בראיון בלעדי וראשון בישראל מספר החלוץ הצעיר על השתלבותו בארץ הקודש.

איך הגעת לישראל?

"ישראל זה מקום מיוחד ושמחתי להגיע לפה אומנם בהתחלה היה לא קל כי עברתי כמה קבוצות בוגרים והדברים לא הסתדרו והרגשתי שזהו אני חוזר הביתה לבנין ולשמחתי המאמן צחי ראה אותי במשחק אימון של הבוגרים והוא מכיר את הסוכן שלי אור בידר וככה נוצר הקשר בהתחלה חששתי כי זה נוער וליגה שנייה אבל היום אני מאושר ושמח להיות בחדרה. הרבה בזכות צחי אילוז המאמן שלי שמכוון אותי ומלמד אותי להשתפר כחלוץ ושדואג לי להכל לאוכל ולכל דבר שאני צריך במיוחד עכשיו שאני קצת פצוע דואג לרופאים ולטיפולים ואני מקווה ורוצה להחזיר לו ולקבוצה על המגרש".

סוגובו עם צחי אילוז, צילום: הפועל חדרה)
סוגובו עם צחי אילוז, צילום: הפועל חדרה)

למה בחרת לעזוב את הבית ולבוא דווקא לכאן?

"במקום שבאתי ממנו  הכדורגל הוא לא הכי מקצועני וכמובן שהתנאים והמגרשים לא הכי טובים , פה יש תנאים יותר טובים והאימונים ברמה גבוהה בטח לקבוצת נוער , מבחינת החיים מסביב חסר לי המשפחה והחברים אבל החברה בקבוצה קיבלו אותי יפה והתחברנו , אפילו קידוש אני עושה כל פעם אצל חבר אחר לקבוצה".

מי השחקן שאתה מעריץ?

"הדמות שאני הכי מעריץ זה רומלו לוקקו ממנצסטר יוניטד".

מה המטרה שלך העונה?

"המטרה שלי היא קודם כל העונה להצליח עם הנוער וכמובן להתקדם לבוגרים לליגה הראשונה ואז החלום זה אירופה".

ספר סיפור מיוחד שקרה לך?

"סיפור מיוחד…במחזור הראשון לפני המשחק מול מכבי צור שלום ישנתי אצל חבר לקבוצה שימי חיון ודיברנו בארוחת ערב שאם אני או הוא כובשים אז נפתח בריקוד. ניצחנו 1:4 ושנינו כבשנו ואז רקדנו בחדר ההלבשה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות