fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שאולוב חוזר הביתה?

מגעים לצרף להפועל חדרה את החלוץ סבי שאולוב, תושב העיר שמשחק במגדל העמק. שאולוב הוכר בעבר כמלך השערים של הליגה
סבי שאולוב (צילום: שלומי גבאי)

הפועל חדרה מעוניינת לצרף לשורותיה חלוץ כבר בשבוע הקרוב. ל"חדשות חדרה" נודע כי הקבוצה מעוניינת להביא חלוץ ברמה גבוהה וגיששה כבר אצל חלוץ בהפועל מגדל העמק סבי שאולוב.
שאולוב תושב חדרה שיחק עד לפני שנתיים בחדרה וכבש 14 שערים והיה אז למלך השערים של הליגה. בחדרה סיפרו השבוע כי כבר לפני חודש החלו דיבורים ראשונים בנושא כשהיזמה הגיע דווקא ממגדל העמק. הקבוצה פנתה לחדרה כדי להעביר את שאולוב חזרה, ובתמורה לקבל את הקשר ברק קודיש, מהלך שלא יצא בסופו של דבר לפועל. בחדרה מקווים  שהחלוץ  שאולוב ישתכנע ואף יגיעו עימו להסדר כספי.

במקביל שחררה חדרה את השוער ג'ניה דונייב שהגיע לפני חודשיים מ"האורטודוכסים לוד" ואת הקשר אדינו ימהרן שהגיע בתחילת העונה ממ.ס. גבעת אולגה. השבוע אף הביעו ביקורת במועדון  על הגעתו של שוער נוסף לסגל הקבוצה ועל הדחתו של שוער קבוצת הנוער מהסגל של הקבוצה הבוגרת.

משחק הקבוצה בסוף השבוע האחרון מול הפועל כרמיאל /צפת נדחה ליום שלישי בגלל משחקה של כרמיאל בגביע המדינה בשבוע שעבר. נכון לכתיבת שורות אלה לא ברור האם המשחק אכן יתקיים בגלל מזג האוויר הכבד וכי המגרש בכרמיאל הוצף.

סבי שאולוב (צילום: שלומי גבאי)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות