fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש הממשלה הביע תמיכה בחיים אביטן לראשות עיריית חדרה

אביטן: "ראש הממשלה נתניהו ואני, מצויים ביחסי ידידות כבר הרבה מאוד שנים
חיים אביטן עם ראש הממשלה נתניהו
עזר אחרי השיטפונות. חיים אביטן עם ראש הממשלה נתניהו (צילום: עיריית חדרה)
חיים אביטן עם ראש הממשלה נתניהו
עזר אחרי השיטפונות. חיים אביטן עם ראש הממשלה נתניהו (צילום: עיריית חדרה)

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו הביע תמיכה פומבית בראש עיריית חדרה חיים אביטן והעביר מכתב רשמי, שהופץ בין מתפקדי ותומכי הליכוד בעיר  בכותרת: 'תמיכה לתפקיד ראש העיר בחדרה'.
נתניהו כותב: "חיים מנהיג את חדרה בנחישות בכישרון ובמסירות ובמהלך השנים האחרונות הצליח להוביל את העיר להישגים ראויים להערכה והוקרה. הוא המועמד בו אני תומך לראשות העיר חדרה".

מכתבו של נתניהו, נכתב בעקבות ישיבת הועדה המוניציפלית של הליכוד. שבה סיפרו שרי הליכוד וביניהם שר התקשורת גלעד ארדן, שר הפנים גדעון סער, שר התחבורה ישראל כץ ושר הביטחון בוגי יעלון, סיפרו לנתניהו על האווירה ששררה בכנס הבחירות של אביטן שנערך בשבוע שעבר בעיר.

אביטן: "ראש הממשלה נתניהו ואני, מצויים ביחסי ידידות כבר הרבה מאוד שנים. מאז שהחליט נתניהו להתמודד במפלגת הליכוד, אחרי היותו שגריר ישראל באו"ם. עברנו כברת דרך ארוכה יחד וצמתים רבים, בהיותו שר האוצר וכמובן שגם לאחר מכן ונפגשנו לא פעם במשרדו. כבר 30 שנה שאני בליכוד. השר גלעד ארדן שנכח בכנס הבחירות שלי , אמר: 'גדלתי על ברכיו של אביטן' וזה בדיוק ככה. צמחתי במפלגת הליכוד ואני מכיר היטב את אנשיה, כולל נתניהו. אני נפגש עם ביבי באירועים ואנחנו מחליפים בינינו דעות, הקשר בינינו הוא של אמון והערכה הדדית ובמהלך שנות כהונתי כראש עיר, פניתי אליו לא פעם. למשל אחרי השיטפונות שאירעו בחדרה במהלך החורף האחרון. אז שלח נתניהו לעיר את מנכ"ל משרד ראש הממשלה ובזכות זה הוכרה חדרה כאזור שנפגע בשיטפונות והתושבים שנפגעו יקבלו פיצויים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות