fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריעת אתא

אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)
אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)

אם מישהו מאוהדי הפועל חדרה/אולגה היה צריך הוכחה כי הקבוצה שלהם העונה שואפת להגיע הכי רחוק שאפשר, הוא קיבל אותה בדמות ניצחון חוץ גדול בשישי האחרון בקריית אתא.

בקבוצה הביתית בנו העונה את אחד הסגלים היקרים והאיכותיים בליגה א', אבל עונה שנייה ברציפות מגיעה חדרה לעיר הצפונית וחוזרת עם מלוא שלושת הנקודות.

במועדון החדרתי סיפרו כי הקבוצה לא הציגה משחק גדול, אבל הציגה משחק איכותי והוכיחה אופי ורצון של קבוצה גדולה. אחד השחקנים המצטיינים במשחק היה מנשה זלקה, שאמר בסיום: "פתחנו את המשחק בצורה מעולה ושלטנו ברוב המשחק. שיחקנו אגרסיבי והתקפי כמו שתכננו כל השבוע וזה בא לידי ביטוי בגול של אסי גומה. היינו חייבים להבקיע עוד 2-3 שערים, אבל במשחק חוץ שלוש נקודות זה העיקר וגם 0:1 מספק אותנו בשלב זה".

אסי גומה בפוזה אופיינית. שער שני העונה (צילום: שלומי גבאי)
אסי גומה בפוזה אופיינית. שער שני העונה (צילום: שלומי גבאי)

מדובר בניצחון שהוא הצהרת כוונות.

"ברור שזוהי הצהרת כוונות לגבי ההמשך, אבל עוד מוקדם לדבר על עליית ליגה והדבר החשוב כרגע מבחינתנו זה המשחק מול כרמיאל ביום שישי הקרוב. אנחנו מחויבים להוציא שלוש נקודות ויודעים שזה מוקש לא קטן. אני סומך על המאמן מומו ניסטל והשאר הצוות שיכינו אותנו בצורה הטובה ביותר, כי פחות מניצחון זאת תהיה אכזבה ענקית".

בחדרה מודעים לעובדה כי המשחק מול כרמיאל/צפת הוא אכן מוקש, בעיקר כאשר האורחת מוכיחה מתחילת העונה שאומנם עסקני הליגה זלזלו בה בקיץ, אבל על הדשא היא עושה תוצאות טובות.

בחדרה התעסקו השבוע בניסיון להוריד את השחקנים לקרקע בעקבות הניצחון היפה בקריית אתא, והמאמן מומו ניסטל אמר לשחקנים כי המשחק הקרוב מול כרמיאל צפת אמור להיות קשה עוד יותר.

במועדון הביעו השבוע שביעות רצון רבה מהקשר אליאס זאנה, שקיבל הזדמנות בהרכב הראשון והציג משחק נהדר.

מנשה זלקה. "הצהרת כוונות" (צילום: שלומי גבאי)
מנשה זלקה. "הצהרת כוונות" (צילום: שלומי גבאי)

גם הנוער פתח טוב

ליגות הילדים והנוער נמצאות בשלבי ההתחלה, כאשר עד עתה התחילו רק קבוצות הנוער והנערים את הליגות שלהן ואילו קבוצות הילדים ייכנסו בשבועות הקרובים לפעולה.

במחלקת הנוער של הפועל חדרה עורכים משחקי אימון והתוצאה הגדולה של השבת שייכת לקבוצת ילדים א', שניצחה את המקבילה ממכבי חיפה בתוצאה 0:1 משערו של אילן חנוכייב.

במסגרת הליגה גם קבוצת הנוער של המועדון השיגה תוצאה טובה כאשר סיימה בתיקו מאופס מול הפועל עכו, שערב המחזור דורגה במקום הראשון.

קבוצת נערים ג' השיגה ניצחון ביתי חשוב על מכבי הרצליה בתוצאה 1:4. מוחמד  אבו ערישה כבש צמד שערים ובנוסף כבשו גם אריאל נהרי ורז כהן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות