fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פתיחת הליגה

בשבת הקרובה זה מתחיל. לאחר חודשיים וחצי של מנוחה תצא ליגה א' מחוז צפון לדרך ובה ישחקו שתי הקבוצות הבכירות בעיר הפועל חדרה ומ.ס. עדי גבעת אולגה
שלומי עמר
שלומי עמר (צילום: שלומי גבאי)

גבעת אולגה תפתח את הליגה במשחק הבית מול אחווה עראבה. עראבה מגיעה למשחק הזה מאוד פגועה כאשר הקבוצה טרם התארגנה ולמעשה החלה את אימוניה הרשמיים רק לפני שבועיים.

שלומי עמר
החלוץ הטוב בליגה. אבי עמר (צילום: שלומי גבאי)

באולגה שכבר מתכוננת כחודש וחצי יודעים כי אי בנייה של היריבה אמורה לתת לקבוצה את שלושת הנקודות במיוחד מכיוון שהמשחק נערך בביתם.

בהנהלת אולגה בונים על קהל גדול שיגיע למגרש וידחוף את השחקנים במשחק הראשון ואת הצוות המקצועי החדש; שרון זהביאן ויוסי מוגולובסקי.

הפועל חדרה תצא במחזור הראשון למשחק חוץ מול עירוני טבריה. משחקי החוץ בטבריה תמיד נחשבים לקשים בליגה וגם העונה זה לא אמור להיות משימה קלה במיוחד.

אומנם טבריה נחלשה מהעונה שעברה ואף שינתה כמעט חצי מהסגל שלה כאשר עזבו אותה שחקנים בכירים כמו המגן אלירן עקיבא, הקשר שלומי מראד, שחקן העונה בעונה שעברה בליגה א' שלום עקיבא והחלוץ הטוב בליגה אבי עמר.

מאידך מדובר בקבוצה מסודרת עם מאמן מצוין בדמותו של אלדד שביט שידע לעשות את השינויים והביא לא מעט שחקנים צעירים. בחדרה סיפרו השבוע כי כל נקודה שתגיע מהמשחק בטבריה תתקבל בברכה ובאהדה רבה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות