fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פותחים ואוכלים לקראת השנה החדשה

מה חדש אצל טום באום, איפה הופיע אסף לוי החדרתי והיכן חילקו מנות פלאפל בחינם?
טום באום מקמפיין לסנו (צילום: צחי יורם)
טום באום מקמפיין לסנו (צילום: צחי יורם)

* מזל טוב גדול לשמעון ואולה קונסטנטין לרגל הולדת בתם השלישית. מאות חברים ובני משפחה הגיעו לברך באירוע שנערך, איך לא, בטוסקנה, שהרי הם הבעלים..המדור היה, נהנה ומאחל כל טוב.

* איש העסקים שאדי אבולעפיה משיא ביטחון שוב מפתיע עם לב רחב, ופתח השבוע את פלאפל אבולעפיה באזור התעשייה בחדרה. אבולעפיה, שחילק מנות חינם בהשקת המקום, מבטיח כי מדובר בפלאפל בקונספט שונה לחלוטין, ורק מי שיגיע יבין במה מדובר. וכמובן יאכל עוד ועוד ועוד. מומלץ בחום.

פלאפל אבולעפיה בחדרה. חם וטעים (צילום: עצמי)
פלאפל אבולעפיה בחדרה. חם וטעים (צילום: עצמי)

איש המים המדהים שלנו, ויקטור ממן, נצפה קונה במאפיית אריאל בפרדס חנה. גם הוא התפעל מהמגוון הרחב שיש במאפייה, בזכותה של מיכל, שחזרה למקום. הליין החדש והמומלץ: בקלאוות.

* במסגרת אירועי הקיץ "לא לדאוגוסט" שנערכו ברחבי הארץ, למעלה מ-8,000 איש הגיעו לבמה בקרית שמונה, כדי לראות את רוני דלומי, אייל גולן, מושיק עפיה ועוד רבים וטובים. גם הזמיר החדרתי אסף לוי היה שם והתכונן למופע החדש אותו יעלה במועדון הברלה. רגע לפני ההופעה תפסנו את לוי מפלרטט עם מושיק עפיה מאחורי הקלעים.

* השבוע פגשנו את אבי בוסנינו מהגן הפורח, שהגיע לברך את חברו הטוב שמעון קונסטנטין לרגל הולדת הבת, ובין היתר בדק את טיב הדשא אותו הוא הניח…את אבי תוכלו לפגוש בזולה, חנות למזון וציוד לבעלי חיים.

* בשבוע שעבר נפתח בחדרה הסניף השני של "נטושקה", שסניף הדגל שלה נמצא בבנימינה. בנטושקה תוכלו למצוא כל מה שרציתם בנושא כלי בית, אפייה, ציוד חד פעמי וציוד לימי הולדת וחגים. אנחנו כבר עשינו קנייה לחג.

* חדש בפרדס חנה: שטיפת משאיות בהנהלת אלעד ושלומי. ברברה מפרגנת לחבר'ה הצעירים ואין לה ספק שיצליחו.

אלי ועומרי. שטיפת רכב ווש בחדרה (צילום: עצמי)

* תכירו את אלי ובנו עומרי, שמחכים לכם לשטיפת רכב מושקעת במיוחד בוואש אנד שופ בחדרה, ליד מתחם מיקס. ברברה שמה את הרכב לשטיפה ולא הכירה אותו לאחר שסיימו.טיקה בקניון אורות, ופגשה בכניסה את לודה המקסימה, שמקבלת את כולם באהבה.

* טום באום, שכיכב במירוץ למיליון, נבחר לככב בקמפיין החדש של "סנו אנטי קאלק", סדרת המוצרים המקצועיים להסרת אבנית ולניקוי כללי באמבטיה ובמטבח. בקמפיין מגיע באום לשפץ דירה ובדרכו "הבאומית" הוא מזדעזע מכמות האבנית והלכלוך ומגלה שאפשר לנקות בקאלק קלות.

טום באום מקמפיין לסנו (צילום: צחי יורם)
טום באום מקמפיין לסנו (צילום: צחי יורם)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות