fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוד ניצחון חשוב למועדון ספורט גבעת אולגה

בגבעת אולגה חששו לקראת המשחק נגד הפועל מג'ד אל כרום, אבל אולגה גברה על הפועל, למרות ההרכב החסר של הקבוצה. ביום שישי הקרוב מחכה לגבעת אולגה אחד המשחקים המסקרנים של העונה
קיים סיכוי שהוא לא יחזור לשחק העונה. מיכאל בן חמו (צילום: שלומי גבאי)
קיים סיכוי שהוא לא יחזור לשחק העונה. מיכאל בן חמו (צילום: שלומי גבאי)

מועדון ספורט גבעת אולגה תארח ביום שישי הקרוב את הפועל קטמון לאחד המשחקים המסקרנים של העונה. בפעם השנייה העונה צפוי המגרש המקומי באולגה להיות מלא, כ-300 אוהדים אמורים להגיע מירושלים וללוות את קבוצתם במשחק. אולגה מדורגת במקום החמישי ואם חניכיו של צחי אילוז רוצים להישאר במאבק על הפלייאוף העליון, היא תרצה להוציא נקודות מהמשחק מול הקבוצה הטובה בליגה. "מדובר במשחק הכי חשוב שלנו העונה. אם ננצח אותו, השמיים הם הגבול אבל אם נפסיד יכול להיות שהעונה שלנו תיגמר", אמרו בהנהלת הקבוצה.

בינתיים הקבוצה ממשיכה לנצח והשבוע גברה בביתה על הפועל מג'דל כרום בתוצאה 0:1. באולגה חששו לפני המשחק הזה גם בגלל שהקבוצה הגיעה למשחק בהרכב חסר. הבלם אור הרשקוביץ והחלוץ גמליאל פרץ נעדרו בגלל הרחקות ואילו הקשר והקפטן מיכאל בן חמו פצוע וצפוי להיעדר תקופה ארוכה. בן חמו נפצע במשחק הגביע מול מכבי פתח תקווה ובאולגה מספרים כי ישנו סיכוי שהשחקן אף לא יחזור לשחק העונה.

קיים סיכוי שהוא לא יחזור לשחק העונה. מיכאל בן חמו (צילום: שלומי גבאי)
קיים סיכוי שהוא לא יחזור לשחק העונה. מיכאל בן חמו (צילום: שלומי גבאי)

האורחים ממג'דל כרום התחילו טוב יותר את המשחק וניסו להכניע את השוער אריאל טליאס בעיקר בכדורי גובה ובמצבים נייחים. מהצד השני רק החלוץ אסי גומה היה בין הבודדים שבמספר פעולות אישיות נהדרות מצא את קורת השער של השוער רבאח רבאח. למחצית ירדו הקבוצות בתיקו מאופס. המחצית השנייה המשיכה בשליטה של אולגה אבל שחקניה לא הצליחו להכניע את שער המארחים. כאשר היה נראה כי הקבוצות בדרך לתיקו מאכזב החליט מאמן אולגה צחי אילוז לבצע חילוף התקפי כאשר הוציא את הקשר יותם נגר והעלה במקומו את מקסים מורד.

בדקה ה-63 החזיר מורד למאמנו בשער נהדר ויותר חשוב בשער הניצחון שמשאיר את אולגה במאבקי העלייה. אילוז אמר בסיום: "פתחנו את הסיבוב השני עם שני ניצחונות ואנחנו במומנטום טוב במיוחד עם הדחיפה של הקהל שלנו וזה חשוב כי מחכים לנו כרגע מספר משחקים חשובים. אני שמח שניצחנו במשחק פחות טוב שלנו וזה מעיד הרבה על אופי. השחקנים התעלו והוכיחו הרבה חוזק במיוחד שסבלנו ממספר פצועים ומורחקים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות