fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עדי טבצ'ניק בשער חדרה נגד מכבי חיפה

ניסו אביטן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
ניסו אביטן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

השוער הצעיר ששיחק מול מכבי תל אביב יפתח גם בסמי עופר. אבבה ורבאח יפתחו במרכז ההגנה

הפועל חדרה תתארח היום (א', 20:30) באצטדיון סמי עופר בקרב ישיר על מקום בפלייאוף העליון מול מכבי חיפה. בחדרה יודעים כי לאור התבוסה בשבוע שעבר מול בני יהודה והתקופה הטובה של חיפה מאז מינויו של מרקו בלבול, סיכוייה לנצח קטנים ובכל זאת מקווים להפתיע את הירוקים.

השאלה המסקרנת סביב המשחק הייתה ההתלבטות של הצוות המקצועי בעמדת השוער, כיוון שהשוער הראשון אוסטין אג'ידה פצוע ויחזור רק בשבוע הבא וההתלבטות הייתה בין עומר חנין, חביב אוחיון ועדי טבצ'ניק. לאחר האימון המסכם שוחחו מאמן השוערים מאיר טלבי והמאמן ניסו אביטן והחליטו כי טבצ'ניק יפתח במשחק. השוער הצעיר עמד גם במשחק ההפסד למכבי תל אביב.

"מדובר בשוער צעיר וטוב שהוכיח כי הוא ראוי להזדמנות", אמרו בחדרה. במרכז ההגנה יפתחו יעקב אבבה וויסאם רבאח ויהב גורפינקל יפתח כמגן שמאלי במקומו של מקסים גרצ'קין. המשחק הערב יהיה המנה השנייה בקרב בין חיפה לחדרה כאשר אתמול ניצחה קבוצת הנוער של הפועל חדרה את מקבילתה מחיפה בתוצאה 2:3. "גם לקבוצת הנוער לא נתנו הרבה סיכוי והם הפתיעו לטובה, נקווה שככה יהיה גם בבוגרים" אמרו בחדרה.

הרכב משוער: עדי טבצ'ניק, דיא לבאבידי, יעקב אבבה, ויסאם רבאח, יהב גורפינקל, עדן קארצב, מנשה זלקה, ג'ורג' פוצ'יבה, נייתן אודווה, איילון אלמוג ולוסיו.

https://www.youtube.com/watch?v=tRQEbqB2lIY&t=16s

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות