fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סרוגים, הגירסה המקומית

קבוצת סרוגי חדרה העפילה לחצי גמר ליגת הקהילות ותפגוש את האלופה מזכרון יעקב *היו"ר שי אלקובי בנה סגל מעולה ועם המאמן אושרי לנדאו המטרה היא אליפות
סרוגי חדרה. השחקן הכי צעיר בן 32 (צילום: עצמי)

קבוצת הכדורסל העירונית סרוגי חדרה עלתה לחצי גמר ליגת הקהילות בו תפגוש את אלופת השנים האחרונות מזכרון יעקב. הליגה, שהוקמה לפני מספר שנים, משוחקת במתכונת ארצית כאשר לכל אזור יש ליגה משלו.

קבוצת סרוגי חדרה הצטרפה לליגה לפני שנתיים, לאחר שיו"ר הקבוצה שי אלקובי החליט לאסוף כמה חברים מהשכונה ויחד נרשמה הקבוצה לליגה. העונה הראשונה הסתיימה בלי יותר מדי רעש כאשר הקבוצה הפסידה את רוב משחקיה ובשלב הפלייאוף הובסה פעמיים על ידי קבוצת זכרון יעקב החזקה שלבסוף אף לקחה את האליפות.

לקראת העונה הנוכחית ביצעו אלקובי יחד עם מאמן הקבוצה אושרי לנדאו חריש עמוק בחיפוש אחר שחקנים מתאימים שיוכלו לשדרג את הקבוצה. נראה כי ההחתמות פגעו בינגו בדיוק בשחקנים שהיו כה חסרים לקבוצה כאשר צמד הגבוהים איציק לייבה וחיים טובול הוחתמו וסגרו קו קדמי מרשים במיוחד.

יחד איתם הצטרפו גם מורן שגב שתפס את מקומו כרכז הקבוצה, שי טובול כמחליף לגבוהים ויוסי גרטי הקלעי הוותיק. כל אלו הצטרפו לשלד שכולל את: ג'י סלוודור, אהוד ג'גנו, דודו מלאכי, טל מזרחי, ישראל שליו, ערן אלקובי, חיים מסוורי וערן שריקי וכבר בתחילת הדרך המטרה של הסרוגים מחדרה הייתה ברורה.

סרוגי חדרה. השחקן הכי צעיר בן 32 (צילום: עצמי)
סרוגי חדרה. השחקן הכי צעיר בן 32 (צילום: עצמי)

מאמן הקבוצה אושרי לנדאו הוא סיפור בפני עצמו. לאחר שגדל במחלקת הנוער של הפועל ת"א ונחשב לכישרון, הוא קרע את הרצועה בברכו והבין כי כדורסלן מקצועני הוא לא יוכל להיות. בעונה שעברה הצטרף כשחקן והיה אחד הבולטים בשורות הקבוצה, אך פציעה מחרידה בחימום שלפני אחד המשחקים גנזה לו את החלום לחזור, לפחות בינתיים: "עברתי שתי פציעות מאוד קשות, הפציעה השנייה הייתה טראומתית עבורי, במיוחד אחרי שחזרתי והצלחתי להגיע לכושר משחק משביע רצון, אך בחימום שלפני אחד המשחקים עליתי להטבעה והרגשתי כאבים בברך, כל המשפחה שלי הייתה שם, זה היה נורא, ידעתי ישר ששוב מדובר באותה הפציעה".

לאחר שסיים את העונה לקח אושרי פסק זמן אך כעבור זמן ולאחר לחץ של אלקובי החליט לקחת על עצמו את תפקיד המאמן. "לקראת העונה הנוכחית הסכמתי להיות על הקווים, אך היה ברור לי שאני רוצה לחזק את הקבוצה בעיקר בעמדות הגבוהים ואין לי ספק שעשינו את ההחתמות הטובות ביותר שיכולנו לעשות. איציק לייבה ויוסי גרטי הם פשוט אגדות בעיניי, יש להם ניסיון בכדורסל ולפני הכל הם אנשים מדהימים שמקרינים אופטימיות על כל הקבוצה, חיים טובול הוא השחקן החשוב ביותר שלנו ועליו תקום ותיפול העונה שלנו. ברוך השם עד כה הוא עומד בציפיות. גם שאר השחקנים נותנים עונה אדירה, בין אם זה מורן שמרכז בצורה פנטסטית או דודו שנותן לנו נקודות בכל פעם שאנו צריכים. גם הספסל הוא פקטור מרכזי וכל אחד שעולה משם נותן את כל כולו וזה המתכון להצלחה".

חיים טובול: "הדבר שהכי היה חשוב לי זה שתהיה אווירה טובה בקבוצה. כבר בפגישה הראשונה עם שי ואושרי הבנתי שמדובר בקבוצה רצינית עם שאיפות לאליפות וזה הדבר שהכי דחף אותי להסכים להצעה. קצת מצחיק, אבל השחקן הכי צעיר בקבוצה בן 32 כך שאני מ"מרומי" גיל 35 מרגיש קצת ילד אבל עם המון ניסיון וזה כיף".

את העונה הסדירה סיימה הקבוצה החדרתית עם שמונה ניצחונות אל מול הפסד בודד לקיסריה (שסיימה את העונה במקום הראשון). ההגרלה זימנה לקבוצה מחדרה את השכנה מאור עקיבא ולאחר סדרה מותחת שכללה שלושה משחקים, העפילו החדרתים לחצי הגמר שם יפגשו את האלופה בשלוש השנים האחרונות קבוצת זכרון יעקב. המשחק הראשון בשיטת הטוב משלושה משחקים יתקיים באולם הכדורסל בבית שמואל במוצאי שבת הקרובה בשעה 21:45.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות