fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיעת זהות יהודית השיקה קמפיין נגד מסתננים מאריתראה

רשימת זהות יהודית שמתמודדת בבחירות למועצת העיר בחדרה השיקה קמפיין נגד המסתננים מאריתראה ששוהים בחדרה וסביבתה, על רקע תקיפת נערה תושבת העיר על ידי נתין זר ממוצא סודני
הקמפיין של זהות יהודית בחדרה
הקמפיין של זהות יהודית בחדרה

רשימת  זהות יהודית שמתמודדת בבחירות למועצת העיר בחדרה השיקה קמפיין נגד המסתננים מאריתראה ששוהים בחדרה וסביבתה.  המפלגה הוקמה לפני מספר חודשים על ידי עו"ד צפריר ביטון תושב העיר. ביטון משמש בתפקידו כמנכ"ל העמותה המקומית חסדי שלום. אתמול בצהריים התקבלה שיחה במטה הבחירות ועל הקו הציג את עצמו אזרח אריתראה שאמר: "אתם לא תלחמו בנו".

לאחרונה המפלגה מנהלת קמפיין נגד המסתננים ששוהים בגבולות חדרה, וזאת על רקע תקיפתה של נערה תושבת העיר שהלכה לביתה בשעת ערב.  ביטון, פנה לשר הפנים גדעון סער, בבקשה לסלק את המסתננים מחדרה. לפני כשבועיים התקבלה במשרדי זהות יהודית ידיעה לפיה המכתב שהופנה לסער הועבר לרשות ההגירה.

"הרשימה נפתחה ביחד עם מספר אנשים נוספים, דתיים וחילוניים במטרה לשפר את איכות החיים בעיר במישורים שונים: חתירה לדיור בר השגה למען זוגות צעירים, שיפור הביטחון האישי של תושבי העיר והבאת מקורות תעסוקה שונים לחדרה, פלוס מתן הטבות לבעלי עסקים בעיר. אנחנו רואים בעניין המסתננים בעיה לאומית, המאיימת על הזהות היהודית. רק לפני חודש ימים התוודענו למקרה מצער שבו נערה תושבת חדרה הותקפה על ידי נתין זר ממוצא סודני. אנחנו לא פוחדים, ונמשיך להיאבק בתופעת המסתננים, למען הביטחון האישי של תושבי חדרה".

הקמפיין של זהות יהודית  בחדרה
הקמפיין של זהות יהודית בחדרה בתצלום: המסתננים (צילום: אייל מלכה)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות