fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סינגל חם מהפיצוצייה

החיים שאחרי "אייל גולן קורא לך", נתק ממושך ופיוס עם אביה שנכנס ויצא מבתי הכלא, והחלטה לוותר על ההופעות שני מגילה, בעלת פיצוצייה, משיקה סינגל שלישי
שני מגילה צילומים: אייל בן תורה
"תמיד בשביל כולם". שני מגילה (צילומים: אייל בן תורה)

רק לפני שלוש שנים, בגיל 23, חידשה שני מגילה את הקשר עם אביה אחרי תשע שנות ניתוק מוחלט. הקשר חודש לאחר שהאב, שנכנס ויצא מבתי סוהר במשך שנים, חלה בסרטן. באותה העת מגילה אזרה אומץ והחליטה להתמודד בריאליטי של ערוץ המוזיקה "אייל גולן קורא לך". היא אמנם עברה את האודישנים, אבל לא הגיעה לטלוויזיה. באותה עת אביה הלך לעולמו, אבל מאז היא התחזקה. היא שאבה לא מעט כוח משני האירועים המכוננים והעוצמתיים שקרו די במקביל. ועכשיו, שלוש שנים אחרי, במסגרת ההתמודדות היא משיקה סינגל שלישי, לצד ניהול הפיצוצייה שהיתה בבעלות אביה, ומודה באומץ לב כי החליטה לוותר על ההופעות החיות

בעקבות ההתנהגות בוטה מצד הקהל. העובדה שמרבית כוכבי הז'אנר הים תיכוני נבנו בעיקר מהופעות לא גורמת לה לחשוש. כעס, געגוע ומוות מגילה נולדה וגדלה בגבעת אולגה והיא מתגוררת בשכונה עד היום. לאביה הייתה פיצוצייה, אמה אילנה עבדה במשק בית. היא הצעירה מבין שלושה אחים, בתו האהובה של אביה, שעימו היתה למשפחה מערכת יחסים סבוכה ומורכבת שנותקה בגלל עברו הפלילי.

"אני דומה לו מאוד והייתי בתו האהובה, היינו החברים הכי טובים, רק שאני מצליחה לקחת את הכול למקום טוב", היא מספרת, "כל שבת יצאנו לטיולים יחד, הוא פינק אותי המון. כשהייתי באה לעסק שלו בדקתי תמיד את הכספים והחשבונות, מגיל צעיר מאוד. אז החברים של אבא אמרו לו: 'רואים ששני היא הבת שלך'".

היא לא חלמה להיות זמרת. השירה נולדה למעשה מתוך המצוקה והכאב שחשה בעקבות מצבו של אביה, שבמשך שנים יצא ונכנס לבתי כלא והתקשה להשתקם. "אמא שלי סבלה מאוד ומתוך המצוקה שמעה שירים מזרחיים כואבים, כמו 'הגברים בוכים בלילה', של אבנר גדסי. כשהייתי בת שש, במהלך הביקורים שלי אצל אבא, עליתי על השולחנות בחדר הביקורים של בית הסוהר ושרתי לו את השיר הזה וגם שירים אחרים".

שני מגילה צילומים: אייל בן תורה
"תמיד בשביל כולם". שני מגילה (צילומים: אייל בן תורה)

כשהיתה בת 13, התחברה לילדי השכונה, חלקם ניגנו ושרו, וכמה מהם אף החלו להתפרסם ולהופיע במועדונים ומעל במות כאלה ואחרות. אחד מהם הוא אריאל ישראלוב, שכתב עבורה את הסינגל האחרון. גם אלירן צור היה באותה החבורה. מגילה מצאה מפלט במוזיקה, ומגיל צעיר לקחה שליטה מלאה על חייה. כשהיתה בת 14, יצא אביה מהכלא בפעם האחרונה ומצא בית ריק, המשפחה החליטה שנמאס לה ובחרה לעזוב. מאז ניתק הקשר. "התגעגעתי וכעסתי והמשכתי בחיים שלי, הוא הכאיב לכולנו ובמיוחד לאמא שלי. למרות שכבר לא נכנס לבתי סוהר, לא ראיתי אותו ולא עברתי ליד הפיצוצייה שלו".

לפני שלוש שנים הגיעה שיחת טלפון שאותה לא תשכח אף פעם. "בחודש פברואר, כשהיתה באמצע עבודתה באולם האירועים, התקשר אליה בן דודה. "הוא אמר שאבא בבית החולים עם חשש לסרטן. איך שהוא אמר לי את זה, עזבתי את הקופה והתחלתי לבכות. הזעקתי את שני האחים שלי ונסענו לבית החולים", היא מספר, "נכנסנו אבל בלי בכי, אבא עדיין לא לקח אחריות על החלק שלו בכל העניין וכעס עלינו שעזבנו אותו. כעבור זמן מה הבאנו גם את אמא והוא התרגש מאוד. הוא ידע איזו אשה חזקה היא ומה הפסיד. הוא אהב אותה מאוד תמיד".

בעקבות מחלת האב, המשפחה התאחדה: "אחי ואני לקחנו את אבא לבדיקות ואמא ביקרה אותו בבית שלו. הם לא חזרו להיות יחד, אבל היא תמכה בו ואת ערבי שישי עשינו יחד, כולנו. הוא אמר לאמא שהוא מצטער מאוד על כל מה שעשה לה במהלך השנים ועל המרחק שנוצר ביניהם".

יאללה, בלגן
מגילה, שאמה אשה דתית, לא התגייסה לצה"ל והחלה לעבוד במסעדת סמי בכיכר. בתחילה כמלצרית, אחר כך כמנהלת האירועים במקום. "לפעמים, כשהיו שולחנות גדולים, אמרו לי בעלי המקום: 'יאללה, שני, תשירי להם, צאי לטברנה'. ככה המשכתי ובמקביל גם הופעתי בחאפלות ובמועדונים". אבל ההופעות במועדונים לא עשו לה טוב. "למועדונים בהם הופעתי מגיעים כל מיני טיפוסים ששותים ועושים הרבה בלגן. מתמסטלים, מדביקים עלי שטרות של כסף ופתאום לא עוברת דקה ופה יש מכות ושם האשה הזאת משכה לאשה ההיא בשיער ויוצאים לגמור את המכות בחוץ ואז גם מוציאים סכינים", היא מספרת, "וגם לא שילמו לי ארבע-חמש פעמים. בנאדם צריך לקבל את הכסף שלו, אפילו אם הוא זמר מתחיל. היום אני כבר לא רואה את עצמי במקומות האלה ולא רוצה להופיע. אם הסינגלים הנוכחיים שלי יצליחו וזה יהיה מועדון נורמאלי, אולי אני בכל זאת אלך על זה, בלי נדר".

עברו לכתבה המלאה ב"חדשות חדרה"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות