fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נציגי חדרה השתתפו בכנס השנתי לבנייה ירוקה

האדריכלית ליטל שלף-דורי בכנס צילום: ליאור אביטן
האדריכלית ליטל שלף-דורי בכנס צילום: ליאור אביטן

 

אדריכלית העיר חדרה, ליטל שלף-דורי, ומנכ"ל החברה הכלכלית חדרה עופר מלכה, הירצו בכנס השנתי של המועצה הישראלית וחברת S.U.iT.S לבנייה ירוקה וערים חכמות 2016. הכנס השנתי, המתקיים זו השנה החמישית, הפך לאירוע מרכזי של בנייה ירוקה בישראל ומהווה במה מרכזית להצגת מגמות וחידושים בתחום. בכנס השתתפו נציגים ממשרדי ממשלה, המשרד להגנת הסביבה, משרד הבינוי והשיכון ומשרד התשתיות הלאומיות, וכן מתכננים, אדריכלים, קבלנים, חברות יזמיות ואנשי מקצוע נוספים בתחום.

במהלך שני ימי הכנס התקיימו הרצאות רבות, פאנלים מקצועיים ושולחנות עגולים שהובילו דיונים על נושאים מגוונים בתחומי בנייה ירוקה ועיר חכמה.

אדריכלית העיר

האדריכלית ליטל שלף-דורי בכנס צילום: ליאור אביטן
האדריכלית ליטל שלף-דורי בכנס צילום: ליאור אביטן

הרצתה בנושא התחדשות עירונית וקיימות, מהזווית המוניציפלית. שלף~-דורי הסבירה בהרצאתה כי לצורך התמודדות עם אתגר של התחדשות עירונית ולאור ריבוי היוזמות של פינוי בינוי, על הרשויות המקומיות להרחיב בתמיכה ממשלתית את מנגנוני הטיפול הקיימים.

 

יצוין כי בחדרה גיבשה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה מדיניות אדמיניסטרטיבית לפרויקטים של פינוי בינוי והתחדשות עירונית בחדרה. זאת לאור הפניות הרבות לאגף ההנדסה בנושאי פינוי בינוי והתחדשות עירונית, בין היתר בעקבות תנופת הבנייה וההתפתחות בעיר, וכן עליית ערכי הקרקע.

שלף-דורי סקרה תוכניות המקודמות בעיר, ביניהן 2 תוכניות התחדשות מתאר בגבעת אולגה ובמרכז העיר, תוכנית פינוי בינוי במתחם אלי כהן העומדת לקראת הפקדה, ותוכניות נוספות. בנוסף להרצאתה השתתפה אדריכלית העיר גם בשולחנות עגולים בהנחיית חברת "אביב הנדסה" בנושא הפרוגרמה החכמה למבני ציבור, הנמצאת בשלבי הכנה על העיר חדרה.

מנכ"ל החברה הכלכלית חדרה עופר מלכה הסביר על גני ילדים מאופסי אנרגיה שנבנו בחדרה ונפתחו השנה. בפאנל שהתקיים בנושא לקחו חלק גם שותפים לפרויקט, ביניהם האדריכלית היידי ארד, חברת "אלפא פרויקטים ירוקים", והקבלן המבצע. בכנס השנתי השתתפו גם בודקי תוכניות ממחלקת התכנון באגף ההנדסה של עיריית חדרה, חגית שינדלר ומוראל וייסט, שלקחו חלק בשולחנות עגולים בנושאים תכנוניים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות