fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפרדים מתומר

תומר בוסי מחדרה נהרג ביום ראשון בתאונת אופנוע בכרתים. משפחתו וחבריו כואבים את מותו של איש העסקים הצעיר והשאפתן. ביום שלישי הקדיש חברו לעילוי נשמתו אות בספר תורה שהוכנס בבית כנסת בעיר
תומר בוסי
תומר בוסי ז"ל (צילום פרטי)
תומר בוסי
תומר בוסי ז"ל (צילום פרטי)

תומר בוסי תושב חדרה, נהרג ביום ראשון האחרון בתאונת אופנוע בכרתים. בוסי, 28 מוכר מאוד בעיר, מתגורר בשכונת בית אליעזר. במקצועו עבד כמדריך טיולים בחו"ל, הוא החל דרכו בתחום חיי הלילה והיה מוכר כיחצ"ן של מסיבות ובמקביל פתח רק לפני כחודש חברה להשמת עובדים בחו"ל.

חברים רבים של בוסי ובני משפחה המומים וכואבים על התאונה הטרגית בה נהרג יקירם. עם דבר מותו התקבצו רבים מחבריו בבית משפחתו בוסי  וסיוע בכל ההליכים וסידורי הטסת הגופה לארץ.

עוגן יוחננוב, אחד מחבריו של בוסי: "אני צעיר מתומר בשנתיים ובכל זאת היינו חברים טובים, מאז שהכרנו זה את זה דרך חברים משותפים. אף אחד לא יוכל להשתוות אליו, בכל מה שעשה למען החברים, האנשים שאהב וגם למען הנזקקים. הוא ארגן ערב התרמה למען אח של ידידה שחלה בסרטן, אסף מאתנו כסף ונתן למשפחות נזקקות בעיר וחילק מזון בערבי חג. כל מה שנעשה עכשיו לטובת המשפחה, לא ישתווה לזה. אנחנו כאן, עזבנו עבודות ומשפחות כדי לנחם את בני משפחתו ברגעיהם הקשים. חלק מחבריו עוד שולחים לו סמסים. אולי בכל זאת הוא יענה".

אתמול (שלישי) בזמן הכנסת ספר תורה לאחד מבתי הכנסת בעיר. הקדיש עוגן את האות ל' שבספר להעלאת נשמתו של תומר ולהטסתה המהירה של גופתו לישראל. "אני לא יודע מה הניע את תומר לעשות כל כך הרבה דברים מגיל כל כך צעיר, אבל בל מה שבטוח זה שהוא הניע את כולנו. לקח אנשים ממקומות שונים, סטודנט ומלווה כספים ומתווך, למשל, וחיבר אותם יחד לישיבה בסלון ביתו".

הכתבה המורחבת תתפרסם ביום שישי ב"חדשות חדרה"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות