fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחונות חשובים לנשים והגברים של עמק חפר/מנשה/חדרה בכדורעף

קבוצת הנשים של מכבי עמק חפר/מנשה/חדרה אומנם המומה מהבלגן סביב המגרש הביתי של הקבוצה (ראה ידיעה נפרדת), אך על הפרקט הקבוצה ממשיכה ברצף הניצחונות והשבוע גברה על נס ציונה בתוצאה 0:3.

ריצת 0:6 בסוף המערכה הראשונה של מנשה/חדרה/עמק חפר עם שלוש נקודות של רגינה זוויזדינה ושתיים של טלי מרמן וטעות בסרב של המארחות העניקו את המערכה הראשונה לקבוצה של אמיר ברעם שנחלצה מפיגור 21:19 ליתרון מערכה.

המערכה השנייה נפתחה ב~0:4 של האורחות והן לא שמטו את היתרון וגם השלישית נפתחה בריצה מרשימה עד להשגת שלוש הנקודות כשהעולה החדשה סופגת הפסד שלישי לעונה מבלי לחסום אפילו כדור אחד לנקודה. מנשה/חדרה/עמק חפר קיבלה 15 נקודות מטלי מרמן שסיימיה עם 4 אייסים (מתוך 10), גאנה בורבליוק 14 ורגינה זווזדינה 11. המאמן אמיר ברעם: "אנחנו מרוצים מהניצחון הרביעי ברציפות אבל מבינים שהיכולת העכשווית לא תספיק לסדרת המשחקים מול שלושת הגדולות של הליגה".

 קבוצת הכדורעף של בנות מנשה/חדרה/עמק חפר (צילום: אתר איגוד הכדורעף)
קבוצת הכדורעף של בנות מנשה/חדרה/עמק חפר (צילום: אתר איגוד הכדורעף)

ניצחון דרמטי לגברים

ניצחון גדול ודרמטי השבוע לקבוצת כדורעף הגברים של מכבי עמק חפר/מנשה/חדרה במשחק החוץ מול הפועל כרמיאל בתוצאה 3:2. מותחן התפתח באולם פסגות הגלילי ובסיומו חגגה מנשה/חדרה/עמק חפר ניצחון שלישי לעונה ושני כשהיא עושה את הדרך הארוכה ביותר עד לקצה המערכה החמישית כשהיא עוצרת את המקומיים על 13 נקודות.

הבשורות הטובות של כרמיאל מהמשחק מגיעות מהחבורה הישראלית אותה הוביל פאדי דניאל עם 22 נקודות (50 אחוז, 2 קיל בלוק), אך מנגד, הרשימו יובל פינקשלטיין שקבע שיא נקודות אישי בליגת העל 29 נקודות (55 אחוז) כשהוא משגר 5 אייסים. קינן קופץ' צירף 25 נקודות, נתון שלא רשם גם הוא בליגה הבכירה.

זה היה ניצחון שלישי רצוף לקבוצה של יניב בר נצר, שהציגה יתרון באחוזים בהתקפה (47:53), אך כאמור, הקבוצה איבדה שתי נקודות עם שני ניצחונות בחמש מערכות. בשבת הקרובה תארח הקבוצה המאוחדת את מכבי תל אביב וכמו בשנים האחרונות שוב זה יהיה הדרבי בין האחים לבין משפחת בר נצר – יניב מעמק חפר/חדרה/מנשה לבין זוהר ממכבי תל אביב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות