fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון ראשון העונה להפועל חדרה על אסי גלבוע

"היה חשוב לנו כמועדון ולשחקנים צעירים בפרט להשיג שלוש נקודות ולהחדיר את הביטחון לשחקנים", אמר יו"ר הקבוצה יואב קובי. אסי גלבוע סופרת הפסד רביעי ברציפות
מאיר ארמה
מאיר ארמה (צילום: חג'אג רחאל)

שמחה גדולה בהפועל חדרה לאחר ניצחון הבכורה העונה  1:2 על אסי גלבוע בסוף השבוע.

יו"ר הקבוצה יואב קובי אמר בסיום המשחק: "לאחר אכזבה קשה בכרמיאל בה ספגנו שער שוויון בשנייה האחרונה של המשחק, היה חשוב לנו כמועדון ולשחקנים צעירים בפרט להשיג שלוש נקודות ולהחדיר את הביטחון לשחקנים". למרות הניצחון, הצוות המקצועי בראשותו של המאמן אחמד ווהאב, ממשיך לחפש חלוץ בכיר לקבוצה.

במשחק מול גלבוע עלתה חדרה עם הרכב דומה לזה שסיים בתיקו 2:2 מול כרמיאל/צפת כאשר המגן הצעיר שגיא הירש המשיך לקבל את הקרדיט בהרכב הפותח על חשבונו של אדם וייר.

גלבוע פתחה טוב את המשחק וכבר בדקה הרביעית בעט עמי גילברט כדור מסוכן מ-22 מטרים אבל הכדור עבר מעל המשקוף. חמש דקות עברו וחדרה יצאה להתקפה טובה שהסתיימה בהכשלתו של אלון כהן על ידי מגן גלבוע חיים קימה ושופט המשחק שרק לפנדל. סבי שאולוב ניגש לבעוט וקבע 0:1 לחדרה.

גם לאחר השער גלבוע המשיכה לשלוט בכדור, אבל לא סיכנה את השער של מייק בעדאש החדרתי. שמונה דקות למחצית, גלבוע סופגה עוד מכה כאשר בלם הקבוצה עבדאללה קדח נפצע ובמקומו עלה לשחק יונה שגב.

תחילת המחצית השנייה הייתה של גלבוע כאשר רן גוזלן התעורר והחל להטריד את שחקני הגנת חדרה. שבע דקות בתוך המחצית השנייה, גוזלן זכה בכדור חופשי מ-22 מטרים. גוזלן בעצמו ניגש לבעוט והשווה את התוצאה לאחר בעיטה מדויקת לפינה של בעדאש.

שלוש דקות עברו וחדרה קיבלה כדור קרן. הגבהה נהדרת של אבירן תורג'מן הגיעה לראשו של יעקב אבבא שמתוך הרחבה כבש והעלה את חדרה ליתרון 1:2. הספסל של גלבוע  היה בהלם ושחקני הקבוצה ניסו לחפש את השוויון ללא הצלחה. בסיום ניצחון ראשון חשוב לחדרה והפסד רביעי רצוף לגלבוע.

מאמן אסי גלבוע מאיר ארמה סיכם את המשחק: "קיבלנו פנדל שלא היה ולא נברא אחר כך חזרנו למשחק משער של גוזלן ויכולנו לכבוש עוד שעבר נוסף אבל במקום זה ספגנו ממצב נייח וחבל".

הפסד רביעי ברציפות. מאמן אסי גלבוע מאיר ארמה (צילום: חג'אג רחאל)
הפסד רביעי ברציפות. מאמן אסי גלבוע מאיר ארמה (צילום: חג'אג רחאל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות